فعالیت بیش از 2500 جهادگر در ایام نوروز در استان کرمان / تعامل با دستگاه های اجرایی برای تسهیل خدمت رسانی گروه های جهادی در سال 1401


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818312

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت؛

جواد جلالی گفت: در راستای مقابله با گروه های جهادی استان، روند ساماندهی و حمایت از این گروه های جهادی در سال 1401 با قدرت بیشتر و استفاده از همه فرصت ها به ویژه تعامل و هماهنگی با دستگاه های اجرایی در دستور کار بسیج سازندگی قرار خواهد گرفت. سازمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد جلالی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به فعالیت های جهادی در نوروز گفت: پس از جلسه کارگروه بسیج سازندگی در پایان اسفندماه سال گذشته، میثاق خدمت، هماهنگی و پشتیبانی انجام شد. 14 اردوی گروه های جهادی در ایام نوروز در استان کرمان فعال شد.

وی ادامه داد: دو اردوی کشوری در شهرستان های کالا گنجه و ریگان و یک اردوی استانی در مرکز استان و 11 اردوی منطقه ای و شهری با اولویت در شهرستان های شرق و جنوب استان فعال شده است. جهادگران در قالب 7 گروه محلی و 8 گروه غیر بومی از استان های تهران، اصفهان و مازندران به مردم این مناطق خدمت رسانی می کنند.

جلالی تصریح کرد: در پایگاه ملی کالا گنجه 27 گروه جهادی 824 نفری در قالب 12 گروه محلی و 15 گروه غیر بومی از استان های یزد، تهران و قم به مردم خدمت رسانی می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به حوزه های فعالیت گروه های جهادی تصریح کرد: در ساخت و تکمیل مدارس، ساخت، تعمیر و تکمیل منازل محرومان و ساخت سرویس بهداشتی و حمام، مشارکت در طرح های آبرسانی، مسائل فرهنگی، کشاورزی، اشتغال و آموزش محورهایی هستند که گروه های جهادی از 16 اسفندماه بر روی آن ها به مردم خدمت رسانی کرده اند.

جواد جلالی افزود: در اردوی استانی ما یک اردوی دانش آموزی با ظرفیت 30 گروه جهادی 700 نفری در مناطق مرم زرند، بردسیر، بم، ریگان، گیرافت، رودبار، کله گنجه و منوجان در تمامی این مناطق خدمت می کند. “به روز رسانی.

وی با برشمردن فعالیت های فرهنگی بسیج طلاب گفت: بسیج طلاب از ظرفیت 8 گروه جهادی 220 نفری دانشجوی جهادگر در زمینه های فرهنگی، دینی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و توزیع گوشت قربانی برای خدمت رسانی به محرومان استفاده می کند. «در استان از برخورداری کمتری برخوردارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: گروه های جهادی دانشجویی با 400 جهادگر مستعد در قالب 40 گروه جهادی در اکثر شهرستان های استان فعالیت داشتند که عمده فعالیت آن ها در زمینه تقسیم شادی، کمک های مومنانه، کاشت نهال و کاشت درخت. .

وی گفت: گروه های جهادی جامعه پزشکی با 120 جهادگر در 8 شهرستان استان به ارائه خدمات تخصصی پزشکی و شفا بخشی از طرح شهید رعنمون برای شهرهای رفسنج، زرند، گیرافت، بم، کرمان و بردسیر از محل هدف می پردازند. شهرستانها گروههای جهادی

جلالی بیان کرد: به منظور عدم تمکین از گروه های جهادی استان، روند ساماندهی و حمایت از این گروه های جهادی در سال 1401 با قدرت بیشتر و استفاده از همه فرصت ها به ویژه تعامل و هماهنگی با دستگاه های اجرایی در دستور کار بسج قرار خواهد گرفت. سازمان سازندگی تا پایان سال در برنامه ها و مناسبت های مختلف با استفاده از شبکه گسترده گروه های جهادی می توانیم اکثر مشکلات فقرا را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید