خدمت رسانی به بیش از 9000 نفر در قالب 800 گروه جهادی در رزمایش جهادگر فاطمی 2


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913221

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از 9 هزار نفر در قالب 800 گروه جهادی در قالب آموزش جهادی فاطمی 2 در بسیج خدمت می کنند، گفت: این نسل بسیجی در 43 سال و اصلا بدون دستمزد و حقوق تکثیر شد. این بود که حضرت امام آرزو دارد بسیجی با عظمت باشد که برای ما بسیجی اخلاص مایه افتخار باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از 17 آذرماه ، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در رزمایش بزرگ جهادی فاطمی 2 در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه هر چه داریم از امام راحل (ره) داریم، اظهار داشت: ما هر چه داریم از امام راحل (ره) داریم. در دنیا 2 گروه بود، گروهی بر این دنیا مسلط شدند و گروهی این ظلم و سلطه را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه امام با استفاده از قدرت اسلام و با توکل به خدا و توکل به مردم در این نظام جهانی گروه جدیدی را در جهان ایجاد کردند، اظهار داشت: در واقع امام به دنبال ایجاد نظامی است که از سلطه دوری کند که شما می توانید. در رأس نظام ببینیم سلطه بر جهان، ایران سرافراز می‌ماند و همه مستکبران به دنبال نابودی این انقلاب هستند زیرا قدرت جمهوری اسلامی در جهان الگو است.


رژیم نمی خواهد خورشید جمهوری اسلامی ایران بتابد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام سلطه نمی‌خواهد خورشید جمهوری اسلامی ایران بتابد، افزود: امروز اروپایی‌ها در زمستان سرد دچار مشکل شده‌اند، اما چون می‌بینند ایران توانسته است مسلط شود. برخی از کشورهای دنیا علیه نظام سلطه حاضرند ملت خود را ظلم کنند تا ایران اسلامی را نابود کنند.

عبدالله پور با بیان اینکه بر اساس فرموده امام (ره) مردم ایران بالاتر از یاران امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: در همان میدان شهدای ذهاب در اولین کنگره شهدا که حاج قاسم تعداد شهدای آزاد شده را قرائت کرد. و جانبازان گفت استان گیلان به اندازه چند استان دیگر برای این انقلاب هزینه کرده است.


بسیاری از شهدای گیلان در اوایل جنگ به شهادت رسیدند با وجود اینکه ما 1000 کیلومتر با مناطق جنگی فاصله داشتیم.

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت برای گیلان برای دور نگه داشتن آنها از انقلاب و اسلام هزینه های زیادی کرد، گفت: وقتی به سنگ مزار شهدا نگاه می کنیم می بینیم که بسیاری از آنها در اوایل جنگ کشته شده اند، هرچند که ما هزار کیلومتر از مناطق فاصله داریم. ما از جنگ دور بودیم اما انقلاب و اسلام را تنها نگذاشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه افتخارات گیلان را مدیون مردم خودمان هستیم که در کنار هم از توان بی نظیری برخوردارند، تصریح کرد: در این 40 هزار بسته معیشتی که امروز توزیع می شود، کمک های زیادی توسط خود مردم انجام شده است. همیشه در مشکل با هم بودند و به فکر همنوعان خود بودند.

عبدالله پور با بیان اینکه با چنین افرادی مطمئن باشید این دوران سخت را پشت سر می گذاریم و داریم.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی امام خمینی (ره) درست بوده و دشمن نیز از این امر آگاه بوده است، گفت: قطعا کاروان های آزادسازی قدس از اینجا حرکت خواهند کرد، همانطور که امروز کربلا یکی از شهرهای زیارتی ماست. اورشلیم. این مقصد زیارتی ما خواهد بود و این منوط به رعایت ولایت و ارشاد جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز افراد کمی به دنبال آشوب هستند که فکر می کنند با فشار می توانند حجاب را از بین ببرند، گفت: ما از جلسات آنها مطلع هستیم، اینقدر با ملت ایران قهر کرده اند. زیرا بخش بزرگی از مردم ما به حجاب اعتقاد دارند و گمراهانی نیز کم هستند که حجاب را به عنوان نوعی آزادی قبول دارند.

عبدالله پور با بیان اینکه با فاصله گرفتن از قرآن و شهدا در دو عالم ذلیل خواهیم شد، تصریح کرد: انقلاب کردیم تا احکام الهی را در جامعه اجرا کنیم و مطمئنا دشمن این هرج و مرج را به جایی نخواهد رساند چرا که تلاش خواهیم کرد. برای هدف دشمن با وحدت.

وی درباره تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان گفت: با اتحاد و همدلی و گوش به فرمان رهبر انقلاب به توصیه های رهبر انقلاب توجه کرده و توطئه های دشمن را خنثی خواهیم کرد.


بعد از سیستان و بلوچستان، گیلان دارای بیشترین روستاهای با آب آشامیدنی ناکافی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 700 میلیارد تومان از سوی مردم و مسئولان کمک شده است، گفت: پس از سیستان و بلوچستان، گیلان بیشترین روستاهایی را دارد که آب آشامیدنی ناکافی دارند و امیدواریم با طرح آبرسانی روستا این مشکلات به زودی حل شد.


مردم نباید پشت درب اتاق تاسیسات معطل شوند

عبدالله پور با تاکید بر اینکه مردم نباید پشت درب اتاق مسئولان بمانند، افزود: خیلی ها تلاش کردند تا در بین مردم، کسبه و بازاریان نفوذ کنند اما دشمن را ناامید کردند و خدمات خوبی به مردم ارائه کردند.


خدمت رسانی به بیش از 9000 نفر در قالب 800 گروه جهادی در رزمایش جهادگر فاطمی 2

وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار بسیجی در قالب 800 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادی فاطمی 2 مشغول به خدمت هستند، گفت: این نسل بسیجی در 43 سال تکثیر شد و در همه عرصه ها بدون مزد و حقوق بود. حضرت امام با این عظمت بسیجی شما را آرزو می کند، ما باید به عنوان بسیجی مفتخر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید