48 گروه جهادی با برگزاری دوره آموزشی جهادی فاطمی حیدریون در سیستان و بلوچستان برای خدمت به مستضعفین/اعتبار جهاد صف آرایی کردند.

ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921727

کارگران بسیجی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی جان خود را فدا کردند.

محمد قرزایی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان از اجرای رزمایش جهادی فاطمی حیدریون به کارگران و کارخانجات همزمان با سالروز شهادت سردار دلها در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد گرزایی در گفت و گو با عصرهامون با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون با همت بسیجیان این گروه در سیستان و بلوچستان از 18 تا 26 آذرماه خبر داد و گفت: بیان کرد: جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدکنندگان، ترویج فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به بهبود و بهره وری تولید، سازندگی، محرومیت زدایی ، خدمات اجتماعی و حفاظت غیر عاملی و حفاظت سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات اجرا می شود.

وی افزود: در این راستا 48 گروه جهادی شامل 445 پرسنل در مناطق مورد نظر به نیازمندان خدمات رسانی می کنند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان ادامه داد: این تعداد گروه جهادی در قالب دو بخش عمومی و تخصصی در بخش عمومی بازسازی و بهسازی و تعمیر لوازم خانگی محرومان به ارائه خدمات می پردازند. و در بخش تخصصی رفع موانع تولید، تولید دستیاران، کارگران کارآمد و سفیران تولید در دستور کار قرار دارد.

با توجه به او؛ در قالب این رزمایش برنامه هایی از قبیل برگزاری اردوی دانشجویان و کارآفرینان، دیدارهای صمیمی بین کارآفرینان و کارگران و … اجرا می شود.

گرزایی گفت: کارگران و تولیدکنندگان امروز با شخصیت و منش سردار سلیمانی در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و قطعا تلاش مضاعف آنان یکی از کلیدهای اصلی حل مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید