رزمایش تولیدی حیدریون در خراسان جنوبی برگزار شد/ ۷۵ گروه جهادی پای کار آمدند

ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921639

نماینده رسمی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی اعلام کرد؛

توکلیان گفت: 75 گروه جهادی در قالب رزمایش «جهادگران فاطمی حیدریون» از 9 تا 26 دی ماه سال جاری همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در استان در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، رضا توکلیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همگانی شدن شعار خدمت در راه عدالت خواهی و پیشرفت و با توجه به تاکیدات معظم له در حوزه تبلیغ و ترویج فعالیت های جهادی امروز علاوه بر تجلیل و تجلیل از جهادگران در مقاطع مختلف، شاهد آن هستیم که گروه های جهادی روز به روز در جهت کمک به مستضعفین و ارائه خدمات مختلف رشد می کنند و با تزکیه نفس و رشد چشمگیر به سلاح های قابل اعتماد انقلاب تبدیل شده اند. آنها در پیش زمینه بیرون آمدند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی تصریح کرد: گروه های تخصصی جهادی بسیج کارگری و کارخانه تبلور گفتمان خدمت رسانی تخصصی در فعالیت های جهادی را در جامعه هدف نهادینه کرده اند که به نوعی موجب بلوغ جامعه می شود. نهضت جهادی با رویکرد تخصصی در فضای تولید برای تحقق نسیم امید در خانواده تولید با نگاهی به رفع مشکلات تولید.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون از 18 تا 25 دی ماه سال جاری همزمان با سومین سالگرد شهادت سلیمانی در استان خبر داد و گفت: در این مدت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان استان 70 برنامه را اجرا خواهد کرد.

توکلیان ادامه داد: 75 گروه جهادی شامل 30 گروه تخصصی جهادی کارگری با هدف رفع موانع تولید و 45 گروه کارگری نیز در راستای دکترین حیدریون در رفع مشکلات محرومیت زدایی، سازندگی و خدماتی ایفای نقش خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: در برنامه شیفت قربانیان با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و مدیران واحدهای تولیدی فردا سه شنبه 22 دی ماه ساعت 10: 30 صبح در کارخانه کویر تایر برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: 2000 کارگر و 6000 کارگر ساعتی در 10 کارخانه به طور همزمان در سراسر استان مشغول خواهند شد و درآمد حاصله صرف کمک به مستضعفان می شود.

توکلیان با بیان اینکه برنامه رزمایش ولایت حیدریون 24 دی ماه در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار می شود افزود: از محل درآمد حاصل از مبادله جان باختگان و مساعدت مدیران واحدهای تولیدی و کمک بسیج کارگری. پایگاه ها و کارخانجات، 4670 بسته کمکی برای معیشت مردم وجود دارد که ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون تومان توزیع و سایر کمک ها از جمله کمک به ساخت خانه برای نیازمندان انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خراسان جنوبی در پایان غبار روبی بر قبور شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، استقرار میز خدمت در شهرهای صنعتی، شیفت ایثارگران در واحدهای تولیدی استقرار گسترده گروه های جهادی محرومیت زدایی، توزیع بسته های معیشتی، اعزام سفیران تولیدی، بازدیدهای علمی (دانشجوی و …)، اجرای طرح دفاع شخصی واحدها، برگزاری اجلاس برادری کارفرمایی و کارگری، یادواره شهدا و تجلیل از برترین های بسیج کارگری از دیگر برنامه ها اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید