گام های مستمر گروه های جهادی در خط مقدم سازندگی/ بیش از 1540 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی سازماندهی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار علیرضا مدنی جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در رزمایش گروه جهاد بسیج در سنندج با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از بی نظیرترین تشکل های توده ای در دنیا و همه جا است که احساس می کرد. که با انقلاب، مردم و نظام مشکل داشت، با عشق، اخلاص، اخلاص و روحیه جهادی وارد شد.

وی با بیان اینکه بسیج کار دل است و هر کاری که انجام می دهیم باید در جامعه تاثیرگذار باشد، گفت: در دنیای امروز همه ابرقدرت های دنیا می خواهند از بسیج در ایران الگو بگیرند اما نمی توانند چون بسیج سکولار نیست. پر از بسیج است: این سخنان پنهان و آخرت و ایمان و دنیای معنوی است که مردم با جان و دل این راه را طی می کنند. خدمتگزار و بخشی از مردم عزیزمان.

سردار مدنی تاکید کرد: امروز همه کشورهای اسلامی با تاسیس بسیج ما برای خود بسیج مردمی برای مبارزه با استکبار ایجاد کرده اند. بسیج نماد شعور ملت است و چون نیروی مردمی است و متعلق به هیچ گروه و طبقه ای نیست. عمر به برکت و اراده واقعی خود راه راست را در پیش گرفته است.

وی گفت: بسیاری از دانشمندان ما در زمینه های مختلف صنعتی، پزشکی و… گمنام ماندند و جهاد کردند و کشور ما را به جایی رساندند که حرفی برای گفتن به دشمنان داشتند، پس وظیفه همه ماست که کار موثری انجام دهیم. .

سردار مدنی افزود: اردوهای جهادی و جهادی بسیج مایه افتخار ملت ایران است و جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در میدان نبرد کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده اند.

وی گفت: حمایت از نیازمندان، محرومان و بیماران نمونه دیگری از جهاد است که در ایام کرونا بهترین بود و جهادگران بسیجی با اقدامات موثر خود توانستند بسیاری از آسیب ها را برطرف کنند و البته این حرکت باید با قدرت ادامه یابد.

8295f069 3bad 405b be81 2492e0fcff29 خبر خاکستری

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما جز با جهاد و کار انقلابی نمی توانیم این کشور را سامان دهیم. این جمله رهبر انقلاب اسلامی به خوبی معنا و جایگاه جهت گیری و کار جهادی را در نظام ارزشی انقلاب اسلامی نشان می دهد.

422c7883 d4c0 4d79 b923 4515eef2b750 خبر خاکستری

بیش از 1540 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی سازماندهی شده اند

احمدی مسئول حوزه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: طرح رزمایش اقتدار جهادی به صورت همزمان در سراسر استان کردستان با 45 گروه جهادی فعال متشکل از 4500 جهادگر اجرا می شود.

وی گفت: برای ارج نهادن به این فرهنگ اصیل، اقدامات گروه های جهادی را در چنین هفته پربرکتی ارزیابی کرده ایم از اقدامات جهادگران جهادگران در راستای ارزش های انقلاب.

وی از فعالیت های جهادی گروه های جهادی خبر داد و افزود: بیش از یک هزار و 540 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی سازماندهی شده اند که از این تعداد 260 گروه جهادی مرتبط با سنندج و 80 گروه جهادی دانشجویی تخصصی دارای شناسنامه و کد هستند.

احمدی همچنین گفت: افتخارآفرینی برای جهادگران عرصه شهید سلیمانی از افتخارات بسیج در سال جاری است و در بحث واکسیناسیون به لطف آمار به سرعت در حال پیشرفت هستیم.

وی تاکید کرد: گروه های جهادی 350 هزار بسته غذای گرم را بین نیازمندان واقعی حاشیه شهرها و روستاهای فقیرنشین توزیع کردند و به مسائل آموزشی دانش آموزان نیز پرداختند.

احمدی با تاکید بر تعامل و هم افزایی با گروه های جهادی خارج از استان گفت: راهبری، توانمندسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات ویژه گروه های جهادی استان کردستان است.

7cc2e32e 3675 4a1d b9c5 d6698d22db3f خبر خاکستری

حرکت های جهادی و دستیابی به اهداف انقلاب نیازمند افراد بصیر و موثر در تراز انقلاب است.

دکتر فخرایی رئیس مجمع جهادگران استان کردستان گفت: بسیج از روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که ظرفیت سازندگی و پیشرفت وجود دارد چرا که از همان روزهای اول سازندگی و پیشرفت جزء اصلی ترین موارد بود. اهداف انقلاب: «آنها عدالت و خدمت را در اولویت قرار دادند، زیرا همواره یکی از اهداف نظام گسترش شعار خدمتگزاری عدالت بوده است.

وی افزود: حرکت های جهادی و دستیابی به اهداف انقلاب نیازمند افراد بصیر و کارآمد در تراز انقلاب است و حاکمیت رویکرد تربیتی همواره مهمترین کار سازندگی بوده است.

به گفته رئیس انجمن جهادگران کردستان؛ برای اجرای فرامین و اهداف رهبر معظم انقلاب به افرادی نیاز داریم که اصول بینشی را که دارای منطق مستحکم و بصیرت آگاهانه باشد به منصه ظهور برسانند.

وی ادامه داد: چون مقام معظم رهبری بسیج را نعمت می دانستند و می فرمودند اگر از بسیج استفاده نشود کفار سعادتمند می شوند لذا افرادی که به نیابت از جهادگران کار می کنند نیاز به جهاد ویژه دارند زیرا راه مقابله با مشکلات اقتصادی بر اساس درونی است. قدرت.

وی افزود: امید به آینده، حکومت جهادی و جهاد مستمر یکی از راهکارهای اعلام گام دوم انقلاب است که باید عنوان گروه های جهادی باشد.

فهری گفت: 15 مرحله مددکاری مؤمنانه، توزیع 202 هزار بسته سلامت، 800 طرح و عام المنفعه، 500 مسکن نیازمندان، حضور تیم های مراقبتی، نظارت و مراقبت از جمله اقدامات و کارهای انجام شده توسط انجمن جهادگران کردستان است. استان .

وی در پایان گفت: ما جهادگران پیام امام امت را با جان و دل پذیرفته ایم و با جان و دل برای خدمت گام برداریم زیرا همه معتقدیم که رهبر بسیج بخشی از مردم و در عمل باید مثل همیشه حضور داشته باشیم.» و خدمت رسانی.

در پایان این مراسم حرکت گروه های جهادی با رمز یا امام حسن عسگری (ع) آغاز شد.

208af76a 34ea 443c b5f6 b948338e427c خبر خاکستری

8a9fe293 c3f9 4682 925b 8b56fe141897 خبر خاکستری

226ebd77 62d5 4f6f 8e2f e38552524188 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید