گروه های جهادی پیشتازان تشکیل حکومت اسلامی در گام دوم انقلاب هستند/ تفکر جهادی لازمه پیشرفت امروز کشور است.


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882863

سردار غلامرضا سلیمانی گام دوم انقلاب را گام تحقق نظام اسلامی و آرمان انقلاب عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی نخبگان گام دوم انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سران گروه های جهادی استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره مراحل تکامل انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی و سپس حکومت اسلامی و جامعه اسلامی و ورود به عرصه تمدن و ورود به عرصه جهانی از مراحل تحول انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گام دوم انقلاب اسلامی را گام پیشرفت دانست و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است سند راهبردی برای اعتلای کشور

وی با بیان اینکه گام اول پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی است، گفت: گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی و آرمان انقلاب است.

سلیمانی با اشاره به اینکه دولت اسلامی با تمام اختیارات و نقشی که مردم در این مسیر دارند و تنظیم کننده مراحل باقی مانده از تشکیل حکومت جهانی اسلام است، تصریح کرد: نقش مردم در گام دوم انقلاب بسیار مهم است و حکومت اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی در جهان است

وی با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج پیشگام در تحقق کشور اسلامی بودند، تصریح کرد: زمانی که حکومت مردمی تشکیل شد، رهبر انقلاب مشارکت مردمی و اجرای واقعی مردم سالاری را شرط تحقق آن دانستند. حاکمیت در این حوزه

سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به انقلاب اسلامی و متعلق به مردم و نظام است، گفت: بسیج متعلق به هیچ جریان و گروهی نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تصویب و امضای سند راهبردی بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: گروه های جهادی هم فرهنگ ساز جهاد و هم رواج دهنده این هستند. موضوع مهم در جامعه

وی با تاکید بر تلاش برای تحقق نرم افزار نظام اسلامی گفت: گسترش فرهنگ جهادی و ایجاد حرکت مشترک و بسترسازی برای آن از ضروریات حرکت های جهادی است.

سلیمانی با بیان اینکه تفکر و روحیه جهادی بسیجی لازمه پیشرفت امروز کشور است، گفت: اساس کار گروه های جهادی مردمی و مطالبه گری از دل جامعه و مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز پرچم عدالت و خدمت در دست شما جهادگران است، افزود: همه امکانات و امکانات برای حل مشکلات در داخل کشور وجود دارد و امروز جمهوری اسلامی بر سر راه است. مسیر پیشرفت و شکوفایی .

وی خاطرنشان کرد: مسیر پیش روی کشور در جهت رفع مشکلات است و این مسیر باید با حمایت دولتمردان ادامه یابد و تحقق این چشم انداز محقق خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید