لازمه موفقیت در گام دوم، تربیت یک نسل در سطح انقلاب / کرامت انسانی است. مهمترین دستاورد نظام

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806441

غلامرضا مهدی پور گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی همه مردم با حفظ کرامت انسانی در آزادی، امنیت و آسایش زندگی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مهدی پور از رزمندگان دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: از مردم.

گلمرضا مهدی پور ادامه داد: اگر حضور و همراهی مردم در همه عرصه ها نبود امروز نمی توانستیم چهل و سومین سالگرد انقلاب را جشن بگیریم.

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی همه مردم با حفظ کرامت انسانی در آزادی، امنیت و آسایش زندگی می کنند.

این رزمنده بیان کرد: جمهوری اسلامی با حاکمیت بر اسلام ناب محمدی و احیای ارزش های دینی توانسته کارآمدی اسلام را در اداره جهان به نمایش بگذارد و امروز این اقتدار و پیشرفت به اوج رسیده است که ابرقدرت های جهانی از آن بیم دارند.

مهدی پور گفت: تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی از اولویت های مهم کشور است و همه باید در این زمینه نقش موثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری جوانان را مهمترین مولفه اجرای گام دوم انقلاب معرفی کردند لذا باید عرصه را برای فعالیت آنها در کشور فراهم کنیم.

این رزمنده افزود: نوجوان 13 ساله ای در دفاع مقدس شرکت کرد و نقش آفرینی کرد و در سن 15 سالگی جان باخت، بنابراین جوانان با همین روحیه می توانند بزرگترین مشکلات کشور را حل کنند.

مهدی پور تاکید کرد: خواندن مزار شهدا را فراموش نکنید و ببینید چقدر جوان هستند اما به بلوغ رسیده اند تا از لذت های دنیوی دست بکشند و برای دفاع از وطن به جبهه بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای گام دوم انقلاب باید نیروهای خود را با همین تفکر انقلابی تربیت کنیم تا پرچمدار اسلام و نظام باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید