شهدای گمنام تقلیدی کامل برای نسل جوان بودند/ دستاورد مکتب انقلاب تربیت نسل جدید برای عمل در دوران دفاع مقدس بود.

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798405

سردار گلمرضا سلیمانی گفت: شهدای گمنام الگوی کاملی برای ما، نسل جوان و نسل های آینده هستند. گنجینه ای تمام نشدنی از پاسداشت مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب عاشورا است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرکرد اظهار داشت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران پس از آزادسازی بستان اظهار داشت: در سال 1385 به عنوان یکی از شهدای گمنام در شهرکرد به خاک سپرده شد.

وی افزود: امروز که شاهد تدفین شهدای گمنام در کنار تدفین شهدای مدافع حرم و مدافع حرم هستیم، در واقع به استقبال فتوحات انقلاب اسلامی، مکتب اسلام ناب محمدی و تشییع هستیم. از علویان».

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دستاورد بزرگ مکتب امام راحل و انقلاب، تربیت نسلی جدید بود که به دوران دفاع مقدس ختم شد.

سلیمانی گفت: امام راحل فرمودند جبهه دانشگاه انسان ساز است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام الگوی کاملی برای ما، نسل جوان و نسل های آینده هستند و گنجینه ای تمام نشدنی از پاسداشت مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از مکتب عاشورا هستند.

رئیس سازمان رسانه ای بسیج افزود: امیدواریم این گونه ترحیم ها خیرات و برکات معنوی را برای جامعه ایرانی و همه مردان و زنان این جامعه ایمانی به ویژه جوانانی که بتوانند از الگوهایی که می شود بهره ببرند، داشته باشد. در شخص این شهدا وجود داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید