فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898590

مهرداد بابایی گفت: فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به نسل جوان جامعه منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مهرداد بابایی امشب در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفته دفاع مقدس به اهمیت موضوع رسانه در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس دفاع، برگ زرینی در تاریخ ایران و اوج عزت و اقتدار ملت است.» قهرمان ایران و رزمندگان دلیر اسلام با دشمنان می جنگند و رسانه های جمعی باید در انتقال ارزش های معنوی او تلاش کنند. با توجه به وظایفشان

بابایی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در جنگ نرمی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند با ابزارهای مختلف و با ایجاد شبهات مختلف سعی در زیر سوال بردن آرمان ها، ارزش ها و ارکان انقلاب و نظام دارند. . نسل جوان ما که نه انقلاب را دیده اند و نه حراست مقدس را درک کرده اند، نباید در این شبهه ها و تحریفات قرار بگیرند و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند، بنابراین رسانه ها باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

وی تصریح کرد: نسل آینده باید بدانند آن زمان چه اتفاقی افتاد و چه کسانی جنگ را به ما تحمیل کردند. در دفاع مقدس چه گذشت و چگونه توانستیم پیروز شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در پاسخ به سوال مسئولان گفت: در حال حاضر یکی از وظایف اصلی رسانه ها امر به معروف و نهی از منکر مدیران و کارکنان است و همه باید توجه داشته باشیم. در این خصوص و از طرف دیگر طبق قانون آنها نیز باید مسئولیت داشته باشد، اما این انتقاد رسانه ای نباید با هدف فشار بر جامعه باشد، بلکه باید با رعایت اخلاق رسانه ای انجام شود.

بابایی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس، مقاوم هستیم، افزود: برنامه های مختلفی برای هفته پاسداشت امسال در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به بزرگداشت یادگاران دفاع مقدس، یادواره شهدای مدافع حرم اشاره کرد. عصر، نظافت قبور شهدا، نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در پایگاه های بسیج و صبحگاه مشترک 31 شهریور نیروهای مسلح به ویژه گردان های بسیج امامزاده قاسم(ع) نیز در تجلیل از رهبران دفاع مقدس در مدارس، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان بابل است.

وی یادآور شد: یکی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس امسال دیدار با 1500 خانواده شهدای شهرستان در یک روز در قالب 150 تیم بود که هر تیم باید در این رزمایش از 10 خانواده شهدا دیدار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید