فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781673

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی:

کریمی گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم نظام اسلامی است که باید در گام دوم انقلاب از آن استفاده کرد و فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی گفت: آنها خوش درخشیدند و در خنثی کردن توطئه های دشمنان در این منطقه موثر بودند. عملیات روانی و تقویت ارزشهای دینی و انقلابی.

وی افزود: تولید محتوای فاخر امروزه یکی از نیازهای مهم در فضای مجازی است و می توان از این فضا به عنوان فرصتی برای تولیدات انیمیشن و بازی های رایانه ای و موبایلی استفاده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تولید محتوای دیجیتال بومی متناسب با فرهنگ اسلامی و انقلابی یکی از عرصه های جهاد است و اگر بخواهیم در جنگ قصه پیروز عمل کنیم. و اجازه ندهیم دشمن حقایق را تحریف کند. برای رسیدن به اهداف خود باید در تولید محتوای ارزشمند حضور فعال داشته باشیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود در اربعین حسینی فرمان جهاد جوانان را صادر کردند و صدور این تصمیم در روز اربعین نشان دهنده لزوم الگوبرداری از مکتب عاشورا در پاسداشت ارزش های اسلامی است.

کریمی افزود: دفاع مقدس گنجینه عظیم نظام اسلامی است که باید در گام دوم انقلاب از آن استفاده کرد و فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی ادامه داد: جوانان امروز باید فضای مجازی را به بوی معارف مقدسه مزین کنند و البته استفاده از خلاقیت و نوآوری شرط مهمی است که باید در نظر داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: رویدادهای تولید محتوا تاثیر بسزایی در ارتقای شاخص های فضای مجازی و تقویت فرهنگ های ارزشمند دارد و امیدواریم این یک دفاع مقدس باشد. تولیدات خوب در روستا و داخل کشور تولید شود و الگویی برای سایر اقشار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید