جانبازان مظهر همت و شجاعت / گنجینه عظیم دفاع مقدس باید به الگوی عملیاتی نسل جوان تبدیل شود


ساعت: 21:38
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814100

عسگری با تاکید بر اینکه جانبازان مظهر همت و شجاعت هستند، گفت: پیشکسوتان عزیز همواره در عرصه های جهادی سربلند بوده اند و امروز باید خاطرات گرانبهای خود را به نسل جوان منتقل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در دیدار با پیشکسوتان سرشناس دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: جانبازان نامی انقلاب اسلامی آیه ایثار و ایثار شده اند. ملت ایران

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون زحمات جانبازان عزیز در ادوار مختلف انقلاب است و از این رو جانبازان و خانواده های شهدا نقش مهم و ماندگاری در پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی دارند.

سرهنگ عسگری با تاکید بر اینکه جانبازان مظهر همت و شجاعت هستند، گفت: جانبازان عزیز همواره در عرصه های جهادی سربلند بوده اند و امروز باید خاطرات گرانبهای خود را به نسل جوان منتقل کنند.

وی افزود: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم یک ضرورت مهم است و این فرهنگ نجات همواره ملت ایران را از تهدیدات و توطئه های دشمنان و جامعه ای که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در آن زنده است نجات داده است. شکست خورده است: «از زیر بار ظلم و اجبار دشمنان نخواهد گذشت و نخواهد گذشت.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی وارونه جلوه دادن واقعیات و شروع جنگ روانی علیه ملت را یکی از اقدامات دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: موثرترین راه مقابله با دشمنان است.

وی افزود: حراست مقدس یکی از عرصه های توطئه آمیز دشمن است که به دنبال فراموشی و تحریف حماسه های هشت ساله ملت ایران است و این حماسه های بزرگ باید به نسل جوان منتقل شود و جانبازان عزیز نقش مهمی ایفا کنند. نقش در انتقال حماسه ما نیازمند تحقق جهاد تبیین در حوزه حراست هستیم.

سرهنگ عسگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت کنگره شهدای استان مرکزی کارهای خوبی در عرصه جهاد انجام شده است. همه ما باید کمک کنیم تا این کار بزرگ ادامه یابد و گنجینه بزرگ حفاظت مقدس را برای مدل های عملیاتی نسل جوان بسازیم.»

گفتنی است جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی از جانبازان سرافراز است؛ ابوالفضل شاه محمدی، سید علی اکبر ابراهیمی، سید رضا رفیعی و سید مصطفی الحسینی دیدار و ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید