تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان باید در اولویت قرار گیرد


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899913

محمدجواد سجادی گفت: در واقع تبیین ارزش های دفاع مقدس چراغ راه نسل جوان ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد سجادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در واقع ایثار، شهادت و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطره ها و شهدا و جانبازان ماندگار و ماندگار هستند. .

وی افزود: پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون رشادت ها و رشادت های جانبازان دفاع مقدس است و با توکل به خداوند همه باید تلاش کنند تا این انقلاب را به هدف خود رسانده و پرچمدار آن را در دستان امان زمان قرار دهند. (ع.ش.) توسط نماینده قانونی خود. بدهیم

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: هیچ ترسی در دل مومنان برای پاسداری از خون شهدا نیست و تمام امنیت و آسایشی که اکنون دارند مدیون خون شهدایی است که عاشقانه، صادقانه و عاشقانه از این انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه در صحنه و پیرو خط ولایت هستند، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین خاطره ماندگار از هشت سال جنگ تحمیلی است. در دوران جنگ تحمیلی همه کشورهای استکباری در کنار صدام و حمایت او علیه ایران اسلامی قیام کردند و از همه امکانات خود استفاده کردند و به بدترین شکل حتی کودکان و زنان را با حملات شیمیایی به قتل رساندند.

سجادی اذعان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید موضوع دفاع مقدس را تبیین کنیم و همه رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان آن دوران را برای نسل آینده مرور کنیم تا جوانان ایران اسلامی از گذشته و توطئه ها آگاه شوند. از دشمنان سیستم بینش لازم را دریافت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید