تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان / توزیع 235 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807112

عسگر مجیدی به تبیین شکل گیری و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان پرداخت و خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است و امروز در منطقه شاهد رشد تفکر انقلاب اسلامی در ملت ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عسکر مجیدی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی مجتمع بالینی استان، افتتاح پایگاه شهدای یزدانخا و نهضت مددکاری دینی که در فریدونکنار برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را از خداوند متعال معرفی می کند تا نظام اسلامی را بسازد. بی اثر

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از اقدامات دوران نحس پهلوی گشایش حجاب بود، افزود: برخی تلاش می کنند دوران نحس پهلوی را خوب جلوه دهند اما دستاوردهای انقلاب اسلامی بی شمار است».

مجیدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بود که توسط خود مردم خلق شد، ادامه داد: نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی و قدرت آن را می توان دریافت که بسیج در جنگ تحمیلی و خنثی کردن توطئه ها نقش آفرینی کرد. ابتدای انقلاب.»

معاون هماهنگ کننده سپاه با تشریح شکل گیری و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تاکید کرد: تفکر انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است و امروز شاهد رشد تفکر انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

مجیدی با بیان اینکه تفکر انقلابی در یمن، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و… دیده می شود، گفت: تفکر انقلابی باعث شده مردم منطقه با استکبار مواجه شوند.

معاون هماهنگ کننده کربلای معلی نیز به روحیه انقلابی گری در بین کارکنان نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم با همدلی و صبر نشان داده اند که به آرمان انقلاب پایبند هستند که نمونه آن را در یاری مؤمنانه شاهد بودیم. “

مجیدی با بیان اینکه جلوه های واقعی اسلام همدلی مسئولان و مردم است، افزود: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به انقلاب اسلامی و اینکه خداوند متعال آن را به مردم ایران عطا کرد، گفت: دوستی و محبت با انقلاب اسلامی در بین مردم ایجاد شد و این هدیه ای از جانب خداوند متعال است. “

این مسئول با اعلام اینکه این مهربانی در ایام ولیعهدی به اوج خود رسیده است، افزود: سپاه، بسیجیان، خیرین و عزیزان پای کار آمدند و در ایام ولیعهدی به نیازمندان و مجروحان تاج کمک کردند. “

مجیدی از کمک واقعی 234 میلیارد تنی به مردم مازندران در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 1500 سری جهیزیه به جوانان روس تهیه و اهدا شد و 235 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به مبلغ 223 میلیارد تومان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: 11 میلیارد در قالب بسته های بهداشتی، پوشاک و سایر ملزومات ضروری تامین و به آسیب دیدگان ولیعهد و نیازمندان اهدا شد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه از ابتدای شیوع ولیعهد تا به امروز صفات خداوند متعال توسط مردان و زنان این شهرستان با یاری مومنانه تجلی یافته است، افزود: یاری مومنانه صحنه های زیبایی را خلق کرده است.

حجت‌الاسلام تگی‌پور با اشاره به داستان، درباره یاری امین گفت: در داستان‌ها آمده است که باید صفت کنعانی خداوند متعال را در وجود خود متجلی کنید و این صفت به معنای عشق خاصی است که پروردگار عالم به موجودات دارد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه از ابتدای شیوع ولیعهد تا به امروز صفات خداوند متعال توسط مردان و زنان این شهرستان با یاری مومنانه تجلی یافته است، افزود: یاری مومنانه صحنه های زیبایی را خلق کرده است.

تگی پور با اشاره به اینکه فرمانده سابق سپاه شهرستان در راه یاری مومنانه جان خود را فدای مردم کرده و به شهادت رسیده است، خاطرنشان کرد: بود.

امام جمعه فریدونکنار از همه مردم، خیرین، مسئولان و نهادها به ویژه سپاه و بسیج تشکر کرد و یادآور شد: این کمک ها باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید