پویش یاری مؤمنان پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است/ توزیع 43 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید نوروز


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813979

جانشین فرمانده کل قرارگاه امام علی(ع):

غلامحسین غیب پرور نهضت امدادرسانی را مایه امید در دل مستضعفان و محرومان دانست و گفت: نهضت مؤمنان پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در مراسم نهضت کمک های دینی به مناطق دورافتاده و مستضعفین که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در کربلای عاشقان حسین(ع) ساری برگزار شد. وی با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب توجه به مشکلات مردم است، گفت: امروز اگر فردی گره از مشکلات مردم باز کند باید بداند که در خط مقدم است. دفاع از انقلاب.»

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) به مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: هرکس برای حل مشکلات مردم تلاش کند کار بسیار ارزشمندی انجام می دهد.

غیب پرور همچنین به کمک های مومنانه در کشور اشاره کرد و ادامه داد: یک مبارزه مومنانه در سراسر کشور در حال انجام است و در دو سال اخیر از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه کشور همه کسانی که دلشان به انقلاب است رهبری و شهدا به محرومین کمک می کنند.»

وی نهضت یاری مومنانه را مایه امید در دل مستضعفان و محرومان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بسته معیشتی به دست محرومان می رسد چقدر امید در آنها وجود دارد و می گویند با وجود مشکلات، اینها وجود دارد. که مراقب ما هستند

جانشین فرمانده کل سپاه قرارگاه امام علی (ع) با تاکید بر اینکه حرکت مومنان پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب به خاطر حضور مردم است.

گیب پرور در ادامه با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم پشتوانه انقلاب خدشه دار شود خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب حیات و رشد انقلاب با حضور مردم رقم خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به 10 هزار شهید در استان مازندران گفت: اگر نگاه کنیم متوجه می شویم که اکثر شهدا بسیجی و مردمی بوده اند. “

گیب پرور خدمت به مردم را ارزشمند می داند و می افزاید: خدمت به مردم بسیار ارزشمند است و انجام کار خیر برای رضای خداوند بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا همچنین از توزیع 43 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: از خیرین و مردمی که در همه عرصه ها در کنار سپاه بوده اند قدردانی می کنم.

سردار سیاوش مسلمی با تبریک عید سعید فطر از توزیع هزار بسته معیشتی، گرمایشی و پروتئینی در سه منطقه محروم مازندران خبر داد و گفت: و عملیات ساخت سپاه کربلا انجام شده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در این مرحله از نهضت یاری مومنان 800 میلیون تن هزینه شده است که تا قبل از عید نوروز تحویل مردم می شود.

مسلمی همچنین از توزیع 43 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید نوروز در استان خبر داد و گفت: از خیرین و مردمی که در همه عرصه ها در کنار سپاه بوده اند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه سپاه همواره دغدغه معیشت مردم را داشت، گفت: برای کمک به محرومان در سه منطقه هزار بسته غذایی با 800 میلیون تن فرآورده های پروتئینی توزیع شد تا باری از دوش مردم کم شود، هرچند که اندکی. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید