12 جهیزیه قبل از عید نوروز بین نیازمندان البرز توزیع می شود / اهدای 47 هزار بسته معیشتی در طرح دلجویی استان


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814308

سرهنگ مهران تیرانا گفت: بر اساس اطلاعیه قرارگاه مواسات استان، رزمایش یاری وفاداری از 17 اسفندماه با ابلاغ کد از سوی نماینده ولی فقیه البرز در شهرستان های استان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مهران تیرانا مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت:.

وی ادامه داد: در این رزمایش 47 هزار بسته معیشتی در مناطق فقیرنشین توزیع می شود و این کمک های مومنانه در قالب شهرستان ها و اردوهای محله محور خواهد بود.

تیرانا با بیان اینکه گروه ها و شوراهای جهادی نقش موثری در توزیع این کمک های صادقانه داشته اند، افزود: بسته های معیشتی این رزمایش توسط سپاه و بنیاد مستضعفان تهیه شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: ارزش بسته های معیشتی این طرح حدود 700 هزار تن برآورد شده و تمامی بسته ها تا قبل از نوروز به دست نیازمندان استان می رسد.

وی گفت: برنامه ما این است که همه بسته ها را قبل از عید نوروز توزیع کنیم، اما ممکن است بخشی از برنامه عقب باشد و در ایام نوروز این کار را انجام دهد.

ظالم ادامه داد: رزمایش یاری صادقانه تا پایان سال 1401 به صورت مستمر و در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه برگزار می شود. فقط می توان تغییراتی در روش انجام آن ایجاد کرد.”

رئیس بسیج سازندگی استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: 12 جهیزیه تا قبل از عید نوروز بین نیازمندان استان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید