توزیع 800 بسته معیشتی در دوازدهمین مرحله رزمایش یاری مومنان خلیل آباد / بیش از 50 هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون توزیع شده است.


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810260

محمدی از توزیع 800 بسته معیشتی در شهرستان هلیل آباد برای سال جدید خبر داد و گفت: از اوایل دهه 1400 تاکنون بیش از 50 هزار بسته غذایی در دوازده مرحله در شهرستان هلیل آباد توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی از توزیع 800 بسته معیشتی در شهرستان هلیل آباد با توجه به فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت: این کمک ها با همت حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی بین خانواده های دارای مشکلات اقتصادی شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را بالغ بر 5 میلیون ریال عنوان کرد که در راستای اجرای طرح سردار حاج قاسم سلیمانی و در راستای کمک به نیازمندان، کمک های مؤمنانه و اجرای طرح دلجویی تهیه و توزیع می شود. مرغ، روغن، لوبیا، ماکارونی و بسته های کشت.

جانشین سپاه شهرستان هلیل آباد با تاکید بر اینکه بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج حلیل آباد در تمامی محلات و روستاهای شهرستان توزیع می شود گفت: اقشار و رسانه های مختلف کمک می کنند که شاهد انسجام خوبی در کمک به همشهریان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات موثر و مهمی برای مقابله با کرونا انجام شده است و امروز بسیجیان گران قیمت در کنار شبکه بهداشت به مردم خدمت می کنند. ما از نزدیک مشکلات را زیر نظر داریم.

محمدی با بیان اینکه از اوایل دهه 1400 تاکنون بیش از 50 هزار بسته معیشتی در دوازده مرحله در شهرستان هلیل آباد توزیع شده است، گفت: 500 کیلوگرم گوشت مرغ، 650 هزار قرص نان بین نیازمندان و مجروحان تاج این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید