توزیع 1800 بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر / هفتمین مرحله رزمایش یاری وفاداری به پایان رسید.


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813676

یعقوبیان گفت: در هفتمین مرحله رزمایش یاری مؤمنان همزمان با اعیاد شعبانیه کاشمر، یک هزار و 800 بسته حمایتی ویژه بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی یعقوبیان فرمانده سپاه کاشمر در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: مانور امدادرسانی مؤمنانه در شیوع ویروس ننگین کرونا در کاشمر نیز همچون سراسر کشور با عزت و عزت برگزار شد و در این مدت مردم، خیرین و خدمات رسانی مشغول به کار بودند.

وی با بیان اینکه در مناسبت های مختلف مورد هدف شناسایی افراد نیازمند شهرستان کاشمر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت مرحله امدادرسانی دقیق از محل توزیع 11 هزار و 300 بسته معیشتی در این شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه در مرحله هفتم همزمان با اعیاد شعبانیه یک هزار و 800 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 5 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: این شهرستان مستقر است و از آن زمان تاکنون بیش از 60 جهیزیه توزیع شده است. آغاز سال

وی با اشاره به اینکه جهادگران شهرستان نیز در حال تعمیر منازل نیازمندان، منازل محرومان و کمک به ساخت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند، اذعان داشت: 4 پروژه مسکن مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) انجام شده است. بین جهادگران شهرستان توزیع شد 2 پروژه به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید