توزیع 21 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش یاری مومنان در استان یزد


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822305

سردار زارع کمالی گفت: مرحله دوم رزمایش یاری مومنان همزمان با سالروز میلاد اهل بیت(ع) با توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی از 800 پایگاه بسیج فعال استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش یاوران حقیقی در سال 1401 اظهار داشت: مجتبی (ع) را در پایگاه های مقاومت برگزار کردند. در سراسر یزد



سردار زارع کمالی افزود: مرحله اول رزمایش یاری مومنان امسال قبل از ماه مبارک رمضان توسط پایگاه ها و قرارگاه های مقاومت بسیج مستقر در محله انجام شد و امروز مرحله دوم با توزیع بیش از 21 هزار معیشت انجام شد. بسته های 800 پایگاه فعال بسیج استان یزد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: در شهر یزد در این مرحله با همت بسیجیان اردوهای جهادی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی و یاد و خاطره همه شهدای یزد 650 بسته معیشتی برگزار می شود. به ارزش 450 تومان که همان مبلغ است توسط کمپ های محله تهیه و تامین می شود و در مجموع نزدیک به دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهر یزد توزیع می شود.

سردار زارع کمالی گفت: 22 اردوگاه محله ای وجود دارد. فرماندهان پایگاه های مقاومت، هیئت امنای مساجد و ریش سفیدان و معتمدین محلات فعال هستند که به صورت داوطلبانه وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشتی محروم را نیز بر عهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه این بسته ها امشب بین نیازمندان توزیع می شود، بیان کرد: هر بسته شامل 10 کیلوگرم برنج، خرما، ماکارونی، حبوبات، روغن و چهار کیلوگرم مرغ از همین کمپ های محله است که تقاضای آنها درج شده است. پیشنهاد توزیع خواهد شد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: در ایام میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام پخت و توزیع 10 هزار پرس گرم نیز در دستور کار قرار دارد که انشاالله در بین نیازمندان انجام خواهد شد. که روزه می گیرند

وی با اشاره به همکاری سپاه الغدیر با ستاد دیه در نیزد، گفت: در استان یزد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید