بیست و پنجمین مرحله رزمایش خدمت صادقانه در یزد برگزار شد/ تاکنون 600 هزار بسته وسائل معیشتی بین نیازمندان یزدی توزیع شده است.


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883529

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون بیش از 600 هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در قالب رزمایش های مذهبی بین نیازمندان استان یزد توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در حاشیه رزمایش نهضت خدمت دینی استان یزد در گفتگو با یزدرسا اظهار داشت: از بدو شیوع ویروس کرونا پیرو دستور مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی و همدلی استان یزد نیز همراه با سایر استان ها اجرای این رزمایش را آغاز کرد

وی با بیان اینکه تاکنون 24 مرحله رزمایش نهضت خدمت وفاداری در استان یزد برگزار شده است، گفت: در این رزمایش ها بیش از 600 هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز در بیست و پنجمین مرحله رزمایش نهضت خدمتگزار ولایت به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از 15 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان تدارک دیده شد. جهادگران و خیرین جهادگر بسیجی که در طول دهه به دست نیازمندان خواهند رسید.

زارع کمالی یادآور شد: موضوع طبخ غذای گرم، بازسازی و خانه سازی برای محرومان، ملاقات رایگان با نیازمندان و آزادی زندانیان از اقداماتی است که در دهه امامت و ولایت در استان یزد انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید