توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز در عید غدیر خم / آزادی زندانیان و اهدای 100 بسته جهیزیه به جوانان


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883598

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: همزمان با مسجد امام سجاد(ع) کرج رزمایش امداد دینی در 11 منطقه استان البرز در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه بیست و یکمین رزمایش امدادی دینی که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، گفت: وی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: پس از شیوع کرونا و دستور مقام معظم رهبری، البرز در ارائه خدمات به نیازمندان کشور پیشتاز بود.

سردار حیدرنیا افزود: همزمان با مسجد امام سجاد(ع) کرج رزمایش امدادی دینی در 11 منطقه استان البرز در حال انجام است و 30 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: پس از رواج یارانه ها، مردم به ویژه خانواده های کم درآمد تحت فشار معیشتی قرار گرفته اند و البرز نیز از این قاعده مستثنی نبود. در نتیجه کمک صحیح می تواند حمایتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا باشد.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: 100 عدد جهیزیه برای زوج های جوان البرز تهیه شده که با اهدای آن جوانان به خانه بخت عید غدیر می روند. همچنین 230 هزار بسته غذایی در مناطق محروم توزیع می شود.

وی با اشاره به آزادی 14 زندانی و افتتاح 4 کارگاه اشتغالزایی در دهه امامت و ولایت گفت: برای اجرای بیست و یکمین مرحله مددکاری دینی در البرز 40 میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید