توزیع بیش از 34000 بسته معیشتی عید سبزپوش سپاه برای نیازمندان/کمک به مستمندان بخشی از جشن غدیر خم است


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883492

نهضت همدلی و خدمت صادقانه ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان از آغاز سومین مرحله نهضت همدلی و خدمت مومنانه در سال 1401 به مناسبت دهه امامت و ولایت در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از برگزاری مرحله دیگری از نهضت خدمت رسانی مؤمنان بسیجی همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس مخوف کرونا و با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش یاری مومنان، این مهم در دستور کار بسیج قرار گرفت تا مرهمی بر آلام محرومان و نیازمندان باشد.

وی افزود: در این دستور کار 34 هزار و 700 بسته معیشت، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و اجرای طرح های محرومیت زدایی در نظر گرفته شده است. که پخت غذای گرم توسط گروه های بسیجی و جهادی با همکاری برخی ادارات و نهادها انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، گفت: یکی از سنت های عید غدیر، سنت اطعام مومنان است. در روایات دستورات زیادی در این مورد آمده است، از این رو اهمیت غذا دادن در این روز به حدی است که امام صادق (علیه السلام) روز غدیر را روز «طعام دادن» نامیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: ساخت 100 سرویس بهداشتی توسط گروه جهادی حضرت رقیه(س) در منطقه شمال سیستان و بلوچستان و ساخت خانه های محروم از جمله پروژه های محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید