کمک واقعی ادامه دارد / توزیع بیش از 1300 بسته معیشتی بین نیازمندان آملی


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816541

جابر عسکری از توزیع بیش از 1300 بسته غذایی به مناسبت شب عید در بین نیازمندان تاج در آمل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ این روزها هر چقدر هم که هوا سرد باشد، اما در برابر سیل، مهربانی و فداکاری بیشتر جامعه را گرم می کند، عید نزدیک است و اتفاقات زیادی در انتظار است.
جابر عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: در راستای برنامه حاج قاسم سلیمانی با چشم انداز 20 هزار نفری که اوایل امسال اعلام کردیم به همین چشم انداز دست یافته ایم و 1300 بسته معیشتی به نیازمندان اهدا خواهیم کرد. تاج پادشاهی. “
وی با بیان اینکه گروه هدف توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج شناسایی شد، گفت: این بسته ها از طریق پایگاه ها و حوزه های بسیج به دست نیازمندان می رسد که ارزش هر بسته 500 هزار تن است.
فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه حمایت از نیازمندان و توزیع سبد کالا ادامه دارد، گفت: این کمک ها ادامه خواهد داشت. ما ایمان خواهیم داشت و با کمک خیرین می‌توانیم به توزیع این بسته‌ها ادامه دهیم.
وی با تاکید بر اینکه بسیج باید در کنار مردم باشد، گفت: از ابتدای انقلاب که بسیج در کنار مردم بوده، این اتفاقات خوب افتاده است. جامعه به افرادی نیاز داشت که در چند مرحله گسترده در زمینه معیشتی و مشکلات بهداشتی باشند.»
عسگری در تمامی موارد حساس خواستار یاران سپاه و بسیج شد و گفت: حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل، زلزله و بحران بسیاری از مشکلات را حل کرده و امروز این حضور دلگرم کننده است. یک جامعه است و حساسیت زیادی را کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از وظایف اصلی سپاه کمک و کمک به جامعه به ویژه در مواقع بحرانی و خاص بوده است که توانسته امید و اعتماد خوبی را تا به امروز در جامعه ایجاد کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید