توزیع 6700 بسته معیشتی طی 4 مرحله رزمایش یاری صادقانه در کاشمر

ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785815

یعقوبیان گفت: در مجموع 6700 بسته معیشتی امسال توسط بسیجیان در 4 مرحله آموزش مددکاری مؤمنان بین گروه های هدف شهرستان کاشمر توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی یعقوبیان فرمانده سپاه کاشمر ظهر امروز در مراسم رزمایش اقتدار جهادی و یاری وفاداری که در میدان صبحگاه سپاه کاشمر برگزار شد، گفت: و محرومان.

وی با بیان اینکه 21 گروه جهادی در سپاه ناحیه کاشمر داریم که در هر گروه جهادی بالغ بر 30 بسیجی در سطح شهرستان در عرصه های مختلف سازماندهی و فعال هستند، خاطرنشان کرد: گروه های تخصصی جهادی در حوزه هایی مانند مدنی، بهداشت، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی فعال است.

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه بسیجیان کاشمری به ویژه جهادگران در دوران مبارزه و پیشگیری از ولیعهدی فعالیت های ارزنده ای انجام دادند، گفت: و … یکی از اقدامات بسیجیان شهرستان کاشمر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در چهار مرحله رزمایش یاری مومنان، در مجموع 6 هزار و 700 بسته معیشتی توسط بسیجیان در بین گروه های هدف کاشمر توزیع شده است. هفته بسیج در شهرستان کاشمر برگزار شد و همچنین 21 گروه جهادی متشکل از بسیجیان در خدمت رسانی به نیازمندان با مناطق و روستاهای محروم این شهرستان دیدار کردند.

یعقوبیان هدف از برگزاری رزمایش اقتدار جهادی را نمایش بخشی از توانمندی ها و توانمندی های گروه های جهادی و ایجاد نشاط در بین بسیجیان به ویژه جوانان عنوان کرد.

وی همچنین توضیح داد: سپاه و بسیجیان یکی از نهادهای پشتیبان کادر پزشکی در بحث تاج و تخت بودند و پا جای پای آنها گذاشتند و هر جا که مردم نیاز به کمک داشتند بسیجیان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید