در خلیل آباد بیش از 160 کیلومتر راه بین شهری و روستایی وجود دارد/ 100 درصد راه های خلیل آباد آسفالت است.


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909251

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد؛

یوسفیان با بیان اینکه خلیل آباد یکی از معدود شهرهای دارای 100 درصد آسفالت راه بین شهری و روستایی است، گفت: شهرستان خلیل آباد در مجموع 169.5 کیلومتر راه بین شهری و روستایی دارد که 53.5 کیلومتر آن راه بین شهری است. 116 کیلومتر جاده روستایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر یوسفیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: شهرستان خلیل آباد در مجموع 169.5 کیلومتر راه بین شهری و روستایی دارد که 53.5 کیلومتر آن بین شهری و 116 کیلومتر راه روستایی است. جاده ها

وی با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای 243 کیلومتر راه با نسبت راه های موازی و یکی از معدود شهرهای دارای 100 درصد آسفالت راه بین شهری و روستایی است، خاطرنشان کرد: نگهداری مستمر معابر این شهرستان شامل رنگ آمیزی، شستشوی تابلوها می باشد. روکش آسفالت و خط کشی مسیر یکی از مهم ترین برنامه های حمل و نقل جاده ای و جاده ای است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز تصریح کرد: سه راهی کندر در محور خلیل آباد بردسکن و سه راهی تکمر نیز از جمله نقاط حادثه خیز است که در شهرستان خلیل آباد شناسایی شده است. امنیت این کار با نصب سرعت سنج انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه روکش آسفالت گرم به طول 5 کیلومتر با اقدامات بعدی نماینده شهرستان در دستور کار قرار گرفته که بخشی از این مسیر در داخل شهر قرار گرفته و در حال انجام است، اذعان داشت: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده. راه های بین شهری نیز در دستور کار قرار دارد و برنامه های دیگر و هر ساله نگهبانی از 5 مدرسه در جاده های بین شهری انجام می شود.

یوسفیان همچنین بیان کرد: در برخی مسیرهای زیرگذر نقاطی وجود دارد که در هنگام بارندگی شاهد آبگرفتگی هستیم و در زیرگذر روستای دهنو نیز چاه زهکشی اجرا شد که باعث شد شاهد آبگرفتگی در این مسیر نباشیم.

وی با بیان اینکه سالانه به بیش از 15 هزار شهروند خدمات حمل و نقل به سایر نقاط استان و کشور ارائه می شود، تصریح کرد: دو موسسه حمل و نقل بار در شهرستان داریم که سالانه بیش از 30 هزار تن کالای اساسی را جابجا می کنند. محصولات و مواد معدنی از این موسسات منتقل می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید