14 کیلومتر از راه روستایی دهستان وزکور کوهدشت آسفالت می شود


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904951

حجت الاسلام ممگیری گفت: 14 کیلومتر راه روستایی منطقه وزکور تا پایان امسال آسفالت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا مگامیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: راه ها نقش مهمی در توسعه مناطق دارد، بسیاری از کمبودها و محرومیت هایی که در شهرستان های کوهدشت و رومشکان وجود دارد در این حوزه است.

وی افزود: بسیاری از راه ها نیاز به آسفالت، روکش و تعریض دارند و بسیاری از پل هایی که در سیل گذشته تخریب شده اند نیازمند بهسازی هستند که توجه ویژه مسئولان مربوطه را می طلبد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: کارهای زیربنایی خوبی در مناطق روستایی آغاز و تکمیل شده است، وزارت راه باید اعتبار مناسبی برای راه های کوهدشت و رومشکان در نظر بگیرد.

وی با اشاره به نتایج سفر معاون وزیر راه به کوهدشت، تصریح کرد: در بازدیدی که از منطقه محروم وزکور داشتیم، مصوب شد تا پایان سال جاری 14 کیلومتر از این منطقه آسفالت شود. در مرحله بعد قسمت دیگری از آن آسفالت می شود.

مگری گفت: بخش وزکور در زمینه آنتن دهی مخابرات و گازرسانی مشکل دارد و اقدامات لازم در این راستا در حال انجام است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با اشاره به لزوم توجه ویژه وزارت راه در تخصیص اعتبار مناسب برای راه های مربوط به کوهدشت و رومشکان، تصریح کرد: راه ها در هر نقطه محور توسعه هستند تا حل شود. مشکلات این حوزه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد وضعیت بهتری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید