آسفالت بیش از 35 کیلومتر راه روستایی و برون شهری تربت حیدریه


ساعت: 19:30
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892484

کرباسی گفت: 35 کیلومتر و 400 متر از راه های روستایی و برون شهری این شهرستان آسفالت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: این میزان آسفالت با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد و 700 میلیون تومان در یک سال گذشته انجام شد.

وی تصریح کرد: تکمیل، بهسازی، روکش آسفالت راه های روستایی امیر آباد، ترگی، ورودی شهر کدکن، رودخانه، شور حصار، نوری، برس و ترخ بخش از جمله این اقدامات است.

رئیس اداره راه تربت حیدریه ادامه داد: پروژه روشنایی محور تربت حیدریه به مشهد در محدوده سبزگرد به طول یک کیلومتر و یک میلیارد تومان هزینه دارد، احداث پل تخریب شده در محور تربت حیدریه به بایگ با هزینه یک میلیارد تومانی از دیگر اقدامات انجام شد.

کرباسی بیان کرد: 9 دستگاه وانت مسافربری عمومی برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت هر کدام 200 میلیون تومان به بانک های فعال معرفی شده است.

رئیس اداره راه تربت حیدریه تاکید کرد: ورودی شهر تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در حال نوسازی است که بخشی از آن به اتمام رسیده و مابقی مسیر نیز در دست احداث است.

کرباسی تصریح کرد: رنگ آمیزی، نصب و تعمیر علائم و علائم، نصب و تعمیر نرده ها و حفاظ پل ها، تسطیح حریم جاده ها، شانه برداری، خط کشی و زمستانی راه ها، نظارت بر کار شرکت های مسافربری و حمل و نقل داخلی کالا از دیگر اقدامات است. . این دفتر سال گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید