20 سال انتظار برای آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی!


زمان: 09:00
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895173

اهالی روستای نیگرد شهرستان هامون 20 سال است که منتظر جاده آسفالته هستند اما به نظر می رسد این انتظار پایانی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهون ، تاخیر و وقفه چندین ساله در آسفالت راه های روستایی گلایه اهالی روستا را در پی داشته است که استان پهناور سیستان و بلوچستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و برخی از اهالی روستاهای آن پس از مدتی مدت طولانی هزینه های هنگفت از بیت المال و حتی از جیب خود، هنوز بخشی از یک جاده استاندارد را ندارند و همچنان منتظر توجه مسئولان مربوطه هستند.


20 سال تاخیر در تعمیر آسفالت جاده روستایی

در همین رابطه برخی از اهالی روستای نیگرد از توابع شهرستان هامون جاده این منطقه را در وضعیت اسفناکی قرار دادند و گفتند که پس از 20 سال انتظار و وعده های پوچ و بی عملی، مسئولان راه حلی اساسی برای رفع این مشکل خواهند داشت. این جاده را سازماندهی کنید

به گفته اهالی، رها شدن این جاده باعث رنج و مشکلات اهالی شده است و از آنجایی که طول این جاده حدود 2 کیلومتر است و سال هاست آسفالت آن انجام نشده است، همچنان وضعیت بسیار بدی دارد. به گونه ای که مسیر نامناسب سفر را بسیار دشوار می کند و برای طی کردن آن باید ریسک عبور از مسیری پر فراز و نشیب را به جان خرید تا به سلامت از آن عبور کرد.

به گفته ساکنان؛ اگر آسفالت این 2 متر جاده اصلاح و مرمت شود، شاهد بهبود وضعیت راه های روستایی خواهیم بود که به توسعه منطقه کمک می کند. چون وقتی جاده سیاه و خراب است ماشین ها در حرکت با مشکل مواجه می شوند.

اهالی روستا تاکید کردند؛ سال هاست که مردم چشم انتظار تدبیر و همت مسئولان هستند تا به جای روزنه امیدی، آسفالت و قیر سیاه جاده ها بارقه امیدی را از چهره گرد و غبار گرفته و با خیالی آرام تر سفر کنند.

تعمیر آسفالت در انتظار انتشار قیر

در تماسی که خبرنگار ما با مجید ریسباف معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان بلوچستان در خصوص این دغدغه عمومی داشت، گفت: برای تعمیر آسفالت این منطقه نیازمند توزیع رایگان قیر هستیم.

وی افزود: در صورت رهاسازی قیر اقدامات لازم برای آسفالت انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: اقدامات لازم برای ایجاد محیطی امن و روان برای مردم این منطقه و کاربران جاده ای در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید