آسفالت 56 کیلومتر از راه های استان مرکزی توسط بسیج سازندگی در حال انجام است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فرامرزی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: پس از تعامل و درخواست های صورت گرفته از سوی سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، سهمیه سه هزار تن قیر جذب شد که با توجه به اجرای طرح های عام المنفعه در 18 منطقه مختلف شهرستان های استان مرکزی توزیع شد. .

وی افزود: این سهمیه به درخواست سازمان بسیج سازندگی برای اجرای طرح های عام المنفعه با همکاری نهادها و ارگان های مسئول از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به استان مرکزی اختصاص یافته است. و با تکیه بر مشارکت عمومی .اقدام.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: پس از رهاسازی 3 هزار تن قیر، هم اکنون عملیات آسفالت بیش از 56 کیلومتر از راه های استان مرکزی توسط بسیج سازندگی و با مساعدت در حال انجام است. متولیان

فرامرزی با اشاره به سهمیه اختصاص یافته به شهرستان های خنداب، شازند، قمیجان، ساوه، محلات، زرندیه و تفرش گفت: این سهمیه ها بر اساس نیازسنجی اعلامی از سوی مردم و کارکنان نهادهای متولی و اولویت بندی طرح های عام المنفعه است. از جمله جاده مزرعه، جاده گلزار.شهدا، راه روستایی و… توزیع شد که این پروژه ها تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی به منظور کمک به ایجاد پیشرفت و توسعه و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و در راستای محرومیت زدایی، اجرای طرح های عام المنفعه را به عنوان یکی از رسالت های اصلی خود در سراسر ایران اسلامی دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید