اجرای 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی/ 110 طرح عمرانی و محرومیت زدایی راه اندازی می شود.


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836587

محترمی گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از 700 برنامه در استان مرکزی پیش بینی شده است که از 17 تا 24 اردیبهشت ماه در کل استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در نشست خبری امروز خود با تشریح برنامه های این سازمان در هفدهم اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: 17 تا 24 اردیبهشت.

وی افزود: یادواره شهدای جهادگر، کشف و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی، رزمایش امدادهای مومن، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، ارائه خدمات به گروه های جهادی به اولیای دم و مردم در سراسر استان و در عرصه های مختلف. فرصت های کاری و سمینارهای اقتصاد مقاومتی و آموزش گسترده جهادگران فاطمی از مهمترین برنامه های هفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

محترمی گفت: رزمایش جهادگران فاطمیون استان مرکزی با حضور 350 گروه جهادی و 4 هزار جهادگر در هفته بسیج سازندگی از مهمترین برنامه ها است. آنها صادقانه کمک می کنند و همه اقشار بسیج نیز در این رزمایش شرکت می کنند.

وی افزود: همچنین 110 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش بیش از 25 میلیارد تن در بخش های مسکن مستضعفین، لایه یاقوتی و احیای قنوات، راه بین مزارع و کانال های آب در هفته بسیج راه اندازی می شود. “

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی و راه اندازی 3 هزار و 70 شغل بر اساس 760 اعتبار قرض الحسنه و 105 میلیارد تن تسهیلات بسیج سازندگی از دیگر برنامه های هفته بسیج سازندگی است. استان مرکزی.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و 300 گروه جهادی در استان مرکزی برای ارائه خدمات تخصصی به مردم و پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید