اجرای 1600 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به مدت پنج سال به برکت کنگره شهدای استان مرکزی

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783498

کریمی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی در راه اندازی نهضت خدمت به مردم و محرومیت زدایی پیشگام بود. مورد اخیر بخشی از اقدامات کنگره است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس گفت: : یکی از بزرگترین مفاهیم الهی برای فرهنگ انقلاب اسلامی این مفاهیم ارزشی را احیا کرد و در پاسداری مقدس از مردان و رزمندگان به اوج خود رسید.

وی افزود: مردم در دفاع مقدس با حضور در میدان های مجاهدت و ایثار و ایثار حماسه بزرگ دفاع مقدس را آفریدند و دفاع مقدس ضامن هویت دینی و انقلابی ملت ایران است. سربلندی، عزت و استقلال را برای نظام اسلامی به ارمغان آورد».

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی نیرویی مبتنی بر ایمان، توکل به خدا و مردم تولید کرده است و امروز بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید فرهنگ حراست مقدس را در همه بخش ها گسترش دهیم و این یک تجربه مدیریتی موفق است و رسالت مهم این فرهنگ تبیین و انتقال آن به عرصه جدید است. نسلی که باید به خوبی فکر شود.»

کریمی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی که در سال 72 تدوین شده است، طی 7 سال گذشته اقدامات قابل توجهی در جهت بهره برداری از گنجینه های دفاع مقدس انجام داده و فعالیت های زیربنایی را برای هر اقدامی باز گذاشته است.

وی افزود: تهیه بیش از 190 عنوان کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دفاع مقدس و مقاومت یکی از اقدامات مهم است که بیش از 17 جلد آن درباره امام است. خمینی (ره) و مقام معظم رهبری «رهبری است.

فرمانده سپاه روحلا استان مرکزی گفت: برپایی اردوی معرفتی هفت اکلیم و شهید مجید ایزدپناه از دیگر اقداماتی است که در آن بیش از 3500 نفر اردوی هفت اکلیم و 62 هزار دانش آموز نیز طرح شهید ایزدپناه را 2 نفر پشت سر گذاشته اند. استان مارکازی را هدف گرفته است.

وی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی در راه اندازی نهضت خدمت به مردم و محرومیت زدایی پیشگام بود. ایشان در پنج سال گذشته بخشی از اقدامات کنگره بوده و هر پروژه و خدمتی مزین به نام زیبای یک شهید بوده است که قطعا برکت اعمال را داشته است.

کریمی افزود: یکی از رویکردهای مهم استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در استان مرکزی، پژوهشی است که در این راستا تهیه دایره المعارف استانی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بیش از 714 نشریه و 200 مقاله علمی منتشر شده است. آماده شده. “

وی ادامه داد: تهیه فرهنگ لغت 22 جلدی در ستاد کنگره شهدای استان و تکمیل پرونده 6200 شهید استان از دیگر اقدامات بود و امروز کارگروه آمار و اطلاعات شهدا تشکیل شد. شمارش 7100 شهید بعد از 2 سال. کنگره.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان مرکزی به یک حرکت ارزشی در حوزه ایثار، شهادت و ترویج فرهنگ های ارزشی تبدیل شده است و بالغ بر 3000 فعال فرهنگی و اجتماعی در این حوزه تشکیل شده است. روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید