کنگره شهدای استان مرکزی با محوریت مردم و به ویژه جوانان نقش آفرینی می کند/برپایی قرارگاه تخصصی جهاد تابعین به برکت کنگره شهدا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر دوشنبه به مناسبت 11 مهر؛ وی در سالروز برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در پاسداشت و 6200 شهید استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یازدهم مهرماه و سالروز برگزاری کنگره است. شهدای استان مرکزی و ایام دیدار اعضای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع. مقدس و 6200 شهید استان با مقام معظم رهبری است که روز مهمی است و باید عملکرد خود را در تحقق بیانات مهم مقام معظم رهبری ارزیابی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی دستاوردهای بسیاری دارد که یکی از آنها بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره است، گفت: بیانات معظم له باید در همه ابعاد اجرایی شود و از همه مهمتر برای ادامه این راه روشن که باید مورد توجه همه مسئولان استان قرار گیرد چرا که کنگره شهدا حرکت ارزشمندی است که در ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به مردم در ابعاد مختلف با محوریت نقش دارد. بر مردم و به ویژه جوانان.

سردار کریمی افزود: از آغاز روند سیاسی کنگره شهدای استان مرکزی ارزش های خدمت به مردم و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت 7 رویکرد مهم شامل محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی بوده است. ، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و مدنی و پشتیبانی ایجاد شد و بر اساس این رویکردها هزاران خدمت به مردم و ولی نعمتان ارائه شد.

وی ادامه داد: در اجرای رویکردها با مشارکت همه جانبه و استفاده از ظرفیت ها به ویژه افراد با انگیزه و جوانان 100 درصد موفق بوده ایم و امروز پس از گذشت 3 سال از تشکیل جلسه اصلی کنگره، همه رویکردها به حرکت و حرکت تبدیل شده است. صدها دستاورد و زیرساخت های مهم در این زمینه حفظ شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: نهادینه شدن طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمتی به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است. حوزه محرومیت زدایی کرد و گفت: همه روزه در استان با همت بسیج، سپاه و سایر نهادها. اعضای ستاد استانی کنگره شهدا خدمات گسترده ای را به نام و یاد شهدا به مردم ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و مدیریت فرهنگ های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و هر بار به فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش پرداختیم و شاهد آن بودیم. برکات در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است و این سوال در مورد شرایط امروز است که درس های بسیاری دارد و راه نجات جامعه از شر فرهنگ های شیطانی غربی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت گنجینه های گرانبهای اولیای الهی است. حفاظت.

سردار کریمی جوانگرایی، محبوبیت، توجه به پایداری و کارآمدی فعالیت ها و استفاده از ظرفیت و فرصت های استان را از مهم ترین سیاست های ستاد کنگره شهدای استان برشمرد و گفت: امروز ساختار و تشکیلات کنگره که در قالب 25 کمیته، 16 کارگروه و ده ها کارگروه فکری گام دوم را قویا دنبال می کنند و در تحقق بیانات مقام معظم رهبری ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به نقش امام خمینی (ره) تصریح کرد: توجه به سیره، زندگی، نقش و حکومت امام خمینی (ره) که یکی از افتخارات و گنجینه های ارزشمند استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مهمترین اولویت ستاد کنگره در گام دوم است و مقام معظم رهبری نیز در سخنان 30 شهریور در این راستا تاکید کردند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کنگره شهدای استان مرکزی با استفاده از ظرفیت گسترده جوانان و نخبگان استان، خودباوری و انگیزه اقدام بزرگ را به آنان آموخته است، گفت: بیش از 3 هزار نفر از شخصیت های فرهنگی و مردمی خادمان شهدا در جریان هستند و با برگزاری کنگره این باور را درک کردند که می توانیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد تبیین مهمترین محور همه فعالیت های 7 ساله کنگره شهدای استان مرکزی است، افزود: در حوزه مبانی انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت جریان جهاد تبیین شده بوده است. راه اندازی شده و البته رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش و کوشش شبانه روزی است.

سردار کریمی ایجاد امید را از دیگر دستاوردهای مهم کنگره شهدای استان مرکزی عنوان کرد و گفت: البته باید به این موضوع توجه بیشتری شود زیرا امروز دشمن با جنگ شناختی به دنبال ایجاد بن بست و ناکام گذاشتن است. مردم برای آینده کشور و جهاد تبیین مبتنی بر رویکرد امید آفرینی است و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید