81 گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی تشکیل شد / 200 جهادگر بسیجی در جهاد علمی نقش آفرینی کردند.

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785842

پور اسماعیل گفت: بیش از 81 گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی تشکیل شده که علاوه بر فعالیت در عرصه های سازندگی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در جهاد علمی و جهاد تبیینی نیز نقش آفرینی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی امشب در بازدید حامد اقبالی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی در بخشهای مختلف بسیج دانشجویی و دیدار با کارکنان بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: دانشگاه ها: از اول انقلاب تاکنون نقش مهمی در پیشرفت و حرکت کشور به سوی اهداف خود داشته و بسیج در همه عرصه ها نقش داشته است.

وی افزود: تشکیل بسیج دانشجویی که به فرمان امام خمینی (ره) انجام شد نشان از اهمیت طلاب و طلاب در تحقق اهداف انقلاب دارد و امروز بسیج دانشجویی در اجرای جهاد پیشگام است. در مناطق مختلف.”

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: تحقق جهاد علمی و جهاد تبیینی یکی از برنامه های مهم بسیج دانشجویی است و از این رو امروز بسیج دانشجویی در کنار مدیریت جهاد با رویکرد علمی و تبیینی عمل می کند.

وی گفت: حکمرانی جهاد محور مبتنی بر کار علمی رویکرد بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب است و در این راستا برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت تدوین شده است و امیدواریم زمینه را برای جوانان فراهم کنیم. مردم در جهاد علمی از مشکلات کشور نقش آفرینی کنند.»

پور اسماعیل ادامه داد: بیش از 81 گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان مرکزی تشکیل شده است که علاوه بر فعالیت های سازندگی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در جهاد علمی و جهاد تبیینی نیز نقش آفرینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم برای بسیج دانش آموزان در مناطق کم برخوردار، ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان مدارس است. 10 گروه جهادی با استعداد 200 جهادگر بسیجی تشکیل و در این راستا نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید