حضور بسیج در هفته بسیج قطره ای از دریای بیکران / میدان عمل در دستان 800 هزار جهادگر بسیجی

ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786751

محمد زهرایی با اشاره به حضور بسیجیان در رزمایش هفته بسیج گفت: حضور بسیجیان در هفته بسیج قطره ای از دریای بی کران بسیج است و در این شرایط میدان عمل در دست 800 هزار جهادگر بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به جوسازی های منفی علیه بسیج مردمی گفت: امروز مهم این است که بسیج میدان عمل بر عهده کیست، نیاز به ساختارهای جدید. در بسیج در گام دوم انقلاب.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهمیت آغاز هفته بسیج با رزمایش جهادی گفت: رزمایش جهاد بسیج نمایش حداقلی بسیج حداکثری و قطره ای از دریای بی کران است.

زهرایی با بیان اینکه میدان عمل در دست جهادگران بسیجی است، تصریح کرد: درست است که میدان عمل در دست جهادگران بسیجی بوده و هست، اما ما به این تشکل های عظیم دستور نمی دهیم، ما آنها را ساماندهی می کنیم. یعنی ما این سازمان های بزرگ را هدف قرار داده و سازماندهی می کنیم.

وی افزود: وظیفه بسیج سازماندهی و سازماندهی است و هیچکس انگیزه ای برای این کار ندارد. اسلامی مدرن و متعلق به نسل جدید انقلاب است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بهترین افراد انقلاب در میدان عمل حضور داشتند، گفت: سیل، زلزله و امروز و این افراد جوان مومن انقلابی هستند.

زهرایی تاکید کرد: عده ای نمی خواهند زحمات این جوانان را ببینند، چشم باز کنند و حضور جوانان مومن انقلابی را در همه عرصه ها ببینند و حضور بسیجیان در جلسات هفته بسیج باید برای مردم روشن باشد. چند نمونه شعر “

وی یادآور شد: بسیج مانند پدری است که همیشه حواسش به فرزندان بوده و خواهد بود و جهادگران این کشور باید بدانند که بسیج همیشه حامی و همراهی جهادگران خواهد بود.

رئیس بسیج سازندگی کشور درباره اهمیت حضور بسیجیان در میدان و نمایش این اقتدار گفت: ایشان امنیت آن را تامین می کند و بسیج همیشه در مسیر پیشرفت در کنار دولت خواهد بود.

زهرایی با اشاره به حمایت بسیج از دولت گفت: بسیج بسته جامعی از مردم برای تشکیل دولت تهیه و به دولت ارائه کرد و مسئولیت این امر توسط معاون اول رئیس جمهور پذیرفته شد و جلسات متعددی برگزار شد. برای ترویج آن با دولت برگزار شد.»

وی افزود: دولت برای حل مشکلات قول های زیادی به مردم داده است که از جمله ساخت مسکن و بسیج در حمایت از دولت برای ساخت مسکن یکی از طرف های توافق و در ساخت مسکن در حاشیه شهرها و روستاها است. بدون سود و حداقل هزینه.«دولت را همراهی خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی با اشاره به ورود بسیج برای حل مشکل آب کشور تصریح کرد: بسیج نیز در حل مشکل آب به دولت پیوست و با بسیج و رویکرد جهادی مشکل آب بیش از 10 هزار روستای این روستا را حل خواهد کرد.

زهرایی در پایان اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی که دولت را همراهی می کند، نقشه تنظیم بازار است که نظارت بر 6 کالای عمده مرغ، تخم مرغ، پنیر و … را بر عهده داشت. وظیفه ایجاد و تثبیت شغل بر عهده جهادگران بسیجی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید