25 هزار جهادگر بسیجی استان مرکزی در خدمت مردم هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آغاز رزمایش بسیج جهادی استان مرکزی گفت: به برکت تفکر و فرهنگ بسیجی امروز فصل جدیدی در خدمت رسانی به مردم آغاز شده است. یک میدان وجود دارد.

کریمی گفت: بادجی ها در اجرای منویات و منویات مقام معظم رهبری پیشتاز و پیشگام هستند و با تمام توان و توان استفاده از توانمندی های خود مشکلات را حل می کنند و بسیج مردمی ترین تشکل در انقلاب اسلامی است. یکی از اولویت ها باشید.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی سفیران کار، تلاش و خدمت به مردم هستند و بسیج به معنای واقعی مومن و یاور مردم است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز گروه های جهادی در 22 لایه بسیج تخصص دارند و بسیج علاوه بر فعالیت های کمی و کیفی در گفتمان سازی و تفکر جهادی گسترده ایفای نقش می کند.

کریمی یادآور شد: بیش از یک هزار و 250 گروه جهادی با استعداد 25 هزار جهادگر بسیجی در استان مرکزی تشکیل شده و در نقاط مختلف استان مرکزی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی یادآور شد: جهادگران بسیجی در اقشار مختلف منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند که در اجرای شعار سال در بخش‌های مختلف تولید و رفع موانع تولید، اشتغال‌زایی، طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، نقش آفرینی دارند. ساخت و بازسازی منازل محرومان، تحقق اقتصاد پایدار و ملی، توانمندسازی مردم، اجرای طرح های آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری های قلبی عروقی و نهضت کمک به مردم مؤمن از جمله اقدامات مهم جهادگران بسیج است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: توزیع 380 هزار بسته معیشتی، راه اندازی 700 فقره وام اساسی برای مردم، اجرای بیش از 1600 طرح عمرانی و محرومیت زدایی بیش از 150 میلیارد تن و ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی در پنج سال گذشته، توانمندسازی 30 هزار نفر. مردم از طریق آموزش ها و دوره های تخصصی، اجرای بیش از صد کیلومتر کانال آب، احداث ده ها متر مکعب استخر ذخیره آب و لایه یاقوتی ده ها هزار کیلومتر کانال، تحویل بیش از 700 واحد مسکونی برای نیازمندان در 2 سال گذشته ارسال بیش از 9 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در مناطق فقیرنشین سیستان و بلوچستان به مناطق فقیرنشین سیستان و بلوچستان از اقدامات مهم جهادگران بسیجی استان مرکزی است. .

امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز هفته بسیج، رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی» به دستور سردار گلمرضا سلیمانی مسئول بسیج مستضعفین آغاز شد. .

در رزمایش اقتدار بسیج جهادگران که با رمز مقدس «یا امام حسن عسکری(ع)» جهادگران بسیجی برای خدمت به مردم استان مرکزی به اردوهای جهادی اعزام شدند.

گروه های جهادی بسیج استان برای ارائه خدمات از جمله اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی، ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان دندانپزشک، کمک به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی با محوریت. در مورد واکسیناسیون، ارائه جداول آنها خدمات مشاوره، تعمیرات خانه و خودرو و خدمات دامپزشکی را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید