از فعالیت بی مزد کارگران بسیجی کرمانشاه در کارخانه های نیمه فرسوده تا راه اندازی میز خدمت در ادارات/ 4 هزار کارگر در کرمانشاه بسیجی هستند.


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913072

مسئول بسیج جامعه کارگری ارتش استان کرمانشاه مطرح شد.

فریدون داوری گفت: در هفته بسیج برنامه های مختلفی از جمله اجرای طرح جایگزینی ایثار و برپایی میز خدمت پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جامعه کارگری از ابتدای انقلاب تاکنون نقش تاثیرگذاری در ایجاد تحولات اجتماعی داشته است.

وی با اشاره به 14 هزار شهید جامعه کارگری افزود: حمایت و حمایت کارگران در حراست مقدس و حمایت مالی کارفرمایان در جنگ تحمیلی، اعزام هزاران رزمنده به استان کرمانشاه با ایثار 330 شهید کار نشان از این گفته است.

سرهنگ داوری تصریح کرد: در دوران تحریم بیشترین فشار اقتصادی بر قشر زحمتکش وارد شد که باعث شد ایران اسلامی به ایثارگری کارگران و کارفرمایان برای رسیدن به خودکفایی کشور در جهت خنثی سازی تحریم ها افتخار کند.

مسئول بسیج جامعه کارگری حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تلاش بسیج جامعه کارگری رفع موانع تولید در استان کرمانشاه یا کمک به به حداقل رساندن آن است.

سرهنگ داوری تصریح کرد: از جمله برنامه های راهبردی بسیج کارگری اجرای طرح شهید کریمی رفع گلوگاه های تولید است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی همچنین به تشکیل کارگروه رفع گلوگاه های تولید و تشکیل ستاد تسهیل استان با همکاری خان صنعت، شرکت شهرک های صنعتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری حضرت نبی اکرم(ص) در استان کرمانشاه گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت هفته بسیج در نظر گرفته شده است که اجرای طرح جایگزینی ایثار یکی از اقدامات مهم و موثر است.

سرهنگ داوری خاطرنشان کرد: کارگران بسیجی در قالب طرح شیفت ایثارگری برای راه اندازی کارخانه های جات و کمک به کارخانه هایی که دچار مشکل اقتصادی هستند، بدون دستمزد فعالیت می کنند.

وی همچنین از اجرای طرح مسیرهای پیشرفت خبر داد که طی آن دانش آموزان برای آشنایی با فرصت های صنعتی استان از مراکز صنعتی بازدید می کنند.

سرهنگ دوری گفت: طرح هام آورد سفیران امید در هفته بسیج اجرا می شود که در این طرح کارفرمایان و مدیران کارخانه های موفق در مدارس و دانشگاه ها برای ایجاد امید در جامعه حضور خواهند داشت.

وی برگزاری نشست های برادرانه کارگری و کارفرمایی برای ایجاد همدلی و همزبانی بین جامعه کارگری و کارفرمایی را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همچنین طرح در خدمت تولید با استقرار میز خدمت برای مقابله با مشکلات تولیدکنندگان با همکاری سازمان بسیج ادارات اجرا می شود.

سرهنگ داوری برگزاری مراسم یادواره شهدای کارگر به منظور تجلیل از خانواده شهدای کارگر را از دیگر برنامه های هفتگی بسیج در استان کرمانشاه اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه کارگری حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع چهار هزار کارگر بسیجی استان کرمانشاه در بسیج جامعه کارگری عضویت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید