جامعه کارگری کرمانشاه تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار می گیرد/ شهادت 350 کارگر بسیجی کرمانشاه در دوران جنگ


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834345

فریدون داودی گفت: جامعه کارگری استان کرمانشاه با تکیه بر تولید دانش بنیان و تلاش برای ایجاد اشتغال به شعار سال جامه عمل می پوشاند و تمام تلاش خود را می کند تا از وابستگی خود به دشمنان قسم خورده این انقلاب بکاهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون داودی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با تبریک هفته کارگر و کارگر که پنجم تا یازدهم اردیبهشت نام دارد، اظهار داشت: کارگران رزمندگان خط مقدم هستند و در تمام مراحل دفاع از انقلاب حضور چشمگیری داشته اند.

وی افزود: جامعه کارگری استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ با تقدیم 350 شهید و اعزام تعداد زیادی رزمنده به جبهه ها، ادای احترام به نظام و انقلاب کردند.


a9c59930 645f 427f a931 fdf7d64cad74 خبر خاکستری

داوری افزود: علاوه بر این در دوران پس از جنگ جامعه کارگری برای ادامه انقلاب در تمامی صحنه ها حضور فعال داشتند و در دوران تحریم و شرایط سخت اقتصادی با وجود مشکلات معیشتی برای ایجاد تولید تلاش زیادی کردند. خط به کشور بستگی دارد.

وی در خصوص مهمترین برنامه های هفته بسیج کارگری گفت: برگزاری نشست اتاق های فکر برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید برای اجرای طرح شهید کریمی یکی از این برنامه ها است.


66112c83 5bb0 4b8a 9a41 5e25611b667f خبر خاکستری

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، برگزاری دفاتر در مصلاهای جمعه، معرفی تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر برای ترویج فرهنگ کار و تولید، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بسیج کارگری با برگزاری روز کارگر، تقدیر از کارگران نمونه و چالش با خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج کارگری اعلام کرد.

داوری جمعیت هدف بسیج کارگری استان کرمانشاه را 10 هزار نفر دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون 4 هزار نفر از کارگران و کارخانه های استان کرمانشاه به بسیج پیوسته اند.


6fddcd01 6991 4eca 99aa 6ac15c2e0609 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه امسال شهید برجسته سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، شهید نوروزعلی یزدان خواه معرفی شد، افزود: بسیج کارگری و کارخانجات استان کرمانشاه دارای 6 حوزه مقاومت کارگری و 38 پایگاه مقاومت است. در سطح کارخانه

داوری خاطرنشان کرد: جامعه کارگری استان کرمانشاه برای تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال تمام توان خود را انجام می دهد و با نیرویی مضاعف برای کاهش وابستگی به دشمنان قسم خورده این انقلاب تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید