تشکیل 360 گروه جهادی در اراک برای خدمت به مردم / تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار می گیریم


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818555

مهجوری گفت: 360 گروه جهادی فعال در عرصه های مختلف در شهر اراک سازماندهی شده و در خدمت مردم و پاسداران انقلاب هستند. در ایام نوروز گروه های جهادی در چند نقطه شهر و در قالب های مختلف خدمات مختلف مورد هدف قرار گرفتند. پیشنهاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک امشب در بازدید از اردوهای جهادی نوروزی اراک در جمع جهادگران بسیج سازندگی اظهار داشت: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی کشور، جوانان در خط مقدم خدمت رسانی به محرومان هستند و امروز نیز پیشتاز هستند. ، روحیه ایثار و جهاد در گام دوم باید تقویت شود و به همین دلیل همه باید برای توسعه و ترویج فرهنگ جهاد در کشور تلاش کنیم.

وی افزود: تحقق عدالت و پیشرفت همه جانبه یکی از شعارهای اصلی انقلاب است و گروه های جهادی با شتاب در این مسیر گام بر می دارند و در تمامی عرصه های خدمات رسانی حضوری فعال و البته گمنام دارند.

سرهنگ مجوری گفت: گروه های جهادی به عنوان سفیران کار و تلاش و خدمت بی منت به مردم در دورافتاده ترین نقاط با اخلاص و با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود به دنبال ریشه کنی فقر و محرومیت هستند و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می دهند.

وی امید آفرینی را رویکردی مهم برای گروه های جهادی خواند و گفت: جهادگران بسیجی با حضور در مناطق فقیرنشین و دورافتاده مردم را تشویق می کنند و کار جهادی بر روی جوانان بسته نیست و جهادگران در همه شرایط و دوره ها با قدرت به خدمت خود ادامه می دهند. .

فرمانده سپاه شهرستان اراک با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوب از اردوهای جهادی نشان دهنده پویایی و نشاط جوانان برای خدمت به مردم است، افزود: بزرگترین دستاورد اردوهای جهادی تامین نیروی گام دوم و تربیت مدیران آینده است. ایران اسلامی دارد.

وی در تشریح فعالیت های جهادگران بسیجی اراک در ایام نوروز گفت: در نوروز امسال در اراک مانند سال های گذشته شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی در نوروز و جهادگران بسیجی در ایام نوروز بودیم. خدمات متنوعی را با رویکرد تخصصی به افراد ارائه می دهد.»

سرهنگ مجوری افزود: 360 گروه جهادی فعال در عرصه های مختلف در شهرستان اراک تشکیل شده و به مردم و پاسداران انقلاب خدمات رسانی می کنند. در ایام نوروز گروه های جهادی در چندین نقطه شهر و در انواع خدمات مورد هدف قرار گرفتند. متفاوت ارائه می دهند.

وی با اشاره به برنامه های بسیج اراک برای تحقق شعار سال گفت: امسال با توجه به شعار سال بر اساس تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی برنامه ریزی هدفمندی در این راستا انجام شد که یکی از فعالیت های بنیاد قرض الحسنه 85 «در اراک برگزار می شود و تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار می گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: مصمم هستیم با همکاری و هم افزایی ممکن و علاوه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت و رونق توطئه های دشمن در جنگ اقتصادی، شعار سال را محقق کنیم. از آن .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید