ایجاد اتاق فکر در پایگاه های بسیج یکی از اولویت های مهم / 360 نقش گروه های جهادی بسیج در قالب کارشناسی در اراک است.


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805929

مجوری با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق فکر در پایگاه های بسیج یکی از اولویت های مهم است، گفت: هیئت های فکری کمک می کنند بسیج در همه امور هم تکنیک و هم تاکتیک داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مجوری فرمانده سپاه اراک امشب در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (سلام الله علیها) در شهرستان کارکان گفت: خیرات و برکات فراوان است.

وی افزود: ولایتمداری، ایثار و از خود گذشتگی، مردمی بودن و ساده زیستی از ویژگی های بسیجیان است و امروز در گام دوم انقلاب، بسیجیان با عزم راسخ و برنامه ریزی دقیق باید در راستای اجرای گام دوم گام بردارند. بیانیه و شکل گیری تمدن اسلامی .

فرمانده سپاه اراک یکی از نیازهای مهم برای اجرای بیانیه گام دوم را توجه به معنویت و مدیریت ارزش های اسلامی در اقصی نقاط کشور دانست و مساجد و پایگاه های بسیج را حائز اهمیت دانست. نقش مهمی در این زمینه دارد و لذا تمامی فعالیت های سپاه و بسیج با رویکرد مسجد محوری انجام می شود.

وی ادامه داد: در ایام تاج و تخت، پایگاه های بسیج با محوریت مساجد و در قالب طرح شهید سلیمانی نقش موثری در کاهش آسیب تاج و مدیریت بیماری داشتند و امروز نیازمند احیای کارکردهای مسجد در همه عرصه ها و نوعی مسجد در تراز انقلاب اسلامی.»

سرهنگ مجوری تاکید کرد: یکی از اولویت های مهم سپاه، احیای پایگاه های بسیج به عنوان یک موضوع راهبردی است و مهمترین موضوعی که در این موضوع دنبال می شود، جذب جوانان و نوجوانان و بها دادن به آنها برای سرمایه گذاری است. پول، استعدادها و توانایی ها در عمل.

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر پایگاه های بسیج به محلی برای حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم تبدیل شده و هر روز بر استقبال مردم از فعالیت های بسیج افزوده می شود.

فرمانده سپاه شهرستان اراک با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق فکر در پایگاه های بسیج یک اولویت مهم است، گفت: هیئت های فکری به بسیج کمک می کنند در همه مسائل هم تکنیک و هم تاکتیک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 360 گروه جهادی در شهرستان اراک به صورت تخصصی فعال هستند، افزود:

سرهنگ مجوری خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر خواهران بسیجی کارچان افتتاح شد و بیش از 750 برنامه در این ایام در اراک در حال برگزاری است که توزیع 5000 بسته معیشتی، افتتاح چهل و سومین خانه معلولان و برنامه 15 شب، 15 مسجد و 15 جشن و اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی از مهمترین آنها است.

دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه کارکان، گفتگوی صمیمانه با بسیجیان و دیدار بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم از جمله برنامه های امروز فرمانده سپاه اراک در کارچان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید