100 گروه جهادی بسیج در حلیل آباد حضور دارند/ گروه های جهادی در هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان اعزام می شوند.

ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785795

فتوحی با بیان اینکه 100 گروه جهادی در شهرستان داریم، گفت: گروه های جهادی در اولین روز هفته بسیج در روستاها و محلات خود به صورت متمرکز در استان به بحث محرومیت زدایی می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابوالفضل فتوحی فرمانده سپاه حلیل آباد در گفتگو با جهادگران گفت: از ابتدای سال تاکنون 52 منزل محرومان توسط گروه های جهادی ساخته و بازسازی شده است و در نظر داریم تا پایان سال 50 منزل دیگر را به مردم تحویل دهیم. محروم است.”

وی با بیان اینکه 100 گروه جهادی در شهرستان داریم که از این تعداد 22 گروه جهادی به نمایندگی از سایر گروه ها در این مراسم حضور دارند، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در اولین روز از هفته بسیج در استان متمرکز می شوند تا در روستای خود بحث محرومیت زدایی کنند. و محله..

فرمانده سپاه خلیل آباد تاکید کرد: 30 صندوق خرد بومی در این شهرستان فعال هستند و اکثر بسیجیان به عضویت این صندوق های خرد محلی درآمده اند. در شهر حذف شد.

وی همچنین اذعان داشت: این گروه های جهادی با ساخت خانه، کمک به کشاورزان و باغداران، رفع مشکلات و کمک به مجروحان و نیازمندان به مردم خدمت می کنند و یک گروه جهادی خدمات دندانپزشکی را در سطح شهرستان به صورت رایگان ارائه می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید