انعطاف پذیری برای هر گونه درگیری بسیج را شکاف می دهد / اعزام 90 گروه جهادی به مناطق محروم در هفته بسیج

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785369

سردار علیرضا حیدرنیا در نشست خبری هفتگی بسیج گفت: روز شنبه 29 آبان ماه در اولین روز از هفته بسیج 90 گروه جهادی در قالب 1350 بسیجی به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه البرز امروز پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج که در تالار فرماندهی برگزار شد، گفت: بیش از 42 سال از عمر انقلاب می گذرد و ما بیش از پیش نسبت به تدابیر و سیاست های امام خمینی (ره) آگاه می شویم. ”

سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه ادامه انقلاب دشوارتر از ظهور است، افزود: پس از گذشت یک سال از انقلاب، امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند. همه به فکر تشکیل بسیج برای مقابله با حملات و تهدیدات دشمن افتادند، اما بعدها همه باور کردند که این یک معجزه است.

سردار حیدرنیا بسیج را سپر مردم ایران و بخشی از ملت دانست و گفت: بسیج بی نظیرترین تشکل در جهان است چرا که هر جا احساس خطر کند با عشق، اخلاص و روحیه جهادی وارد عرصه می شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج نهادی آزادی خواهانه و مشوق محرومان جهان است، گفت: بسیج متعلق به هیچ گروه و طیفی نیست و با اراده واقعی و مبتنی بر تعلق به ائمه انقلاب گام برداشته است. ”

فرمانده سپاه البرز می افزاید: بسیج گامی در برابر مقابله با استکبار، تجزیه طلبان، اغتشاشات، مخالفت با اراذل و اوباش، کاهش آسیب های اجتماعی، جنگ نرم دشمن، صیانت از پناهندگی، حمایت از مردم در برابر بلایای طبیعی و سلامت انسان ها به ویژه مقابله با کرونا است. ‌

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه برنامه شهید سلیمانی مخالفت با ولیعهد و سایر اقدامات خدمت به مردم بود، گفت: امروز بسیج به یک فرهنگ غنی تبدیل شده است و چاره ای نیست. بسیج ریشه در باورهای انقلابی و اسلامی دارد.

وی افزود: در مرحله دوم انقلاب و گام دوم، روند نشان می دهد که میانه درگیری پیچیده تر و ابعاد رویارویی گسترده تر شده است و بسیج خود را برای این اصطکاک آماده می کند. انعطاف سازمانی برای هر درگیری، قدرت بسیج را افزایش می دهد و رمز اعتلای بسیج، حضور در میدان های جهاد است.

سردار حیدرنیا گفت: بسیج در میدان عمل ساخته می شود و خود را ثابت می کند، علمی، سازندگی، جهاد فرهنگی، غلبه بر فضای مجازی، اقتصادی، امنیتی و… نوید سازمان جدید بسیج را می دهد. بسیج امروز خود را برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب آماده می کند.

وی افزود: دشمن ناجوانمردانه به معیشت و اقتصاد مردم فشار می آورد، لذا بسیج را موظف به حل بخشی از مشکلات می دانند. شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج بخشی از مردم است» خواهد بود.

سردار حیدرنیا به برگزاری 4400 برنامه در 42 عنوان به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: روز شنبه 29 آبان ماه در اولین روز از هفته بسیج 90 گروه جهادی در قالب 1350 بسیجی به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند.

وی برنامه متمرکز این اعزام را کانون شهید سبحانی کرج با 30 گروه جهادی اعلام کرد و گفت: با توجه به افول تاج در سال جاری برنامه ها مجازی و میدانی است. در حال پخش است.

سردار حیدرنیا با اشاره به قدردانی از فعالان طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون در هفته بسیج گفت: نیمی از ظرفیت واکسیناسیون البرز توسط بسیج تامین شد و 26 پروژه محرومیت زدایی روز یکشنبه افتتاح می شود.

وی با اشاره به کمک های مومنانه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، افزود: علاوه بر برگزاری جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری، مرکز رشد و شتاب شهید تهرانی مقدم افتتاح می شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به افتتاح خانه نخبگان و تجلیل از 50 نخبگان علمی بسیج در شهر آلبورگ گفت: از ابتدای سال 1400 تا به امروز 156 پروژه به ارزش 11 میلیارد تومان توسط بسیج و 26 پروژه با اعتبار 3 میلیارد ریال افتتاح شده است. یک هفته بهره بسیج حذف می شود.

وی به اعزام 42 تیم جهادی بسیج به جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان مناطق محروم اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال 99 تا امروز 1100 واحد تولیدی تشخیص داده شده است که در نتیجه کلینیک تخصصی تشخیصی افتتاح می شود. استان البرز.

سردار حیدرنیا با اشاره به آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد با وام یک میلیارد تنی همزمان با هفته بسیج در البرز گفت: رزمایش سراسری ثامن 16 در گام دوم انقلاب روز سه شنبه برگزار می شود. ، 23 دسامبر “.

سردار حیدرنیا تجمع 10 هزار نفری گردان های بسیج در شهر آلبورگ، تجمع زائران در 9 گلزار شهدا و افتتاح مرکز مشاوره تلفنی سنگ صبور با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید