اهدای جهیزیه به 40 نیازمند روس در البرز در هفته دفاع مقدس / اعزام 30 گروه جهادی به مناطق محروم


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898921

سرهنگ احسان سهری گفت: 30 برنامه از جمله اهدای جهیزیه به نیازمندان همزمان با هفته دفاع مقدس در البرز برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکسرهنگ احسان صهاری، معاون هماهنگ کننده سپاه البرز عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب ایران ادبیات مقاومت را به گوش جهانیان رساند.

سهری با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی رمز تشکیل جبهه مقاومت شده است، افزود: هر جا دفاع از حق باشد، مقاومت دفاع واقعی را تشکیل می دهد.



وی دفاع مقدس را مولفه ارتقای رفاه معنوی مردم ایران می داند و می گوید: با وجود تحریم ها، 42 سال است که در مقابل امپریالیسم و ​​جبهه استکبار ایستادگی کرده ایم.

سهری با اشاره به اینکه دفاع مقدس با آزادسازی قدس به پایان می رسد، تصریح کرد: از سپاه مردمی حمایت می شود و 30 برنامه در البرز برگزار می شود.

وی گفت: 31 شهریور مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در حصارک به میزبانی ارتش برگزار و 158 گلزار شهید نیز عصر همان روز غبارروبی می شود.

سهری به تجمع 400 نفر از خادمان شهدا در امامزاده طاهر(ع) اشاره کرد و افزود: نمایشگاه مقدس پاسداشت در فردیس، محمدشهر، مهرشهر، کرج و نظرآباد برپا می شود.

وی با اشاره به تجلیل از 420 خانواده شهید گفت: تجلیل از 42 مدافع سلامت و اعزام 42 کاروان بسیجی به باغ موزه دفاع مقدس تهران از دیگر برنامه ها است.

سهری گفت: زنگ مقاومت در مدارس نواخته می شود و 1200 بسته لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

وی با اشاره به تجلیل از 42 دانش آموز نخبه در البرز گفت: همزمان با ایام شهادت امام حسن میتبی (ع) 420 موکب و ایستگاه نماز در استان برگزار می شود.

سهوری به تهیه 42 هزار وعده غذا و توزیع در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: علاوه بر تجلیل از سربازان نمونه و اجرای رزمایش سامان در فضای مجازی برنامه های دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اعزام 30 گروه جهادی به مناطق فقیرنشین گفت: تجلیل از 42 جهادگر و افتتاح طرح های محرومیت زدایی در نظرآباد و فردیس در دستور کار است.

سهوری تصریح کرد: 42 سری جهیزیه به اقشار کم برخوردار و همایش یادبود با حضور 2000 یادگار پاسدار در کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید