حضور 100 گروه جهادی در کرمانشاه برای خدمت رسانی به مناطق محروم نوروز 1401


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814520

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد؛

فرزاد دوستوندی با اشاره به اعزام گروه های جهادی سپاه به مناطق محروم استان کرمانشاه گفت: بیش از 100 گروه جهادی به مناسبت نوروز 1401 در تمامی شهرستان های کرمانشاه برای خدمت رسانی در نوروز 1401 اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد دوستوندی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به استقرار گروه های جهادی سپاه در مناطق محروم استان کرمانشاه گفت: بر این اساس بیش از 100 گروه جهادی در نوروز 1401 برای خدمت در ایام نوروز در تمامی شهرستان های کرمانشاه آماده خدمت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: با توجه به مناطق محروم شناسایی شده استان کرمانشاه، گروه های جهادی از 15 اسفند 92 لغایت 15 فروردین 1401 خدمت خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: حوزه های فعالیت این خدمات شامل عمرانی، خدماتی، آموزشی، معیشتی، کاشت نهال و فرهنگ سازی است.

دوستوندی خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی، تفاهم نامه ای را با کمیته امداد استان در خصوص ساخت 100 مسکن برای مددجویان این سازمان در استان منعقد کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در بحث جهاد آبرسانی به مناطق فقیرنشین، پروژه آبرسانی به 30 روستای فقیرنشین استان راه اندازی شد.

وی گفت: فلسفه کار گروه های جهادی خودجوش بودن است و ما فقط وظیفه ساماندهی آنها را بر عهده داریم و کار گروه های جهادی باید به فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید