خدمت به 14000 گروه جهادی و 150000 جهادگر در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 2/ مصمم به خدمت رسانی به مناطق محروم هستیم.

رئیس سازمان سازندگی و بسیج کشور تصریح کرد: زمانی مدافعان حرم باید ثابت می کردند که هزاران و صدها کیلومتر از مرزهای جغرافیایی می توانند از هستی و ناموس مردم دفاع کنند.

وی افزود: روزی در جنگ با فقر و محرومیت، گروه های جهادی و جهادی ثابت کردند که از 49 گروه جهادی در سال 79 به 42 هزار گروه جهادی می رسند و از خدمت دریغ نمی کنند.

زهرایی تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی تلاش کرده و از تمام نیروهای خود در منطقه استفاده می کند پدیده بی نظیری به نام جمهوری اسلامی را در ذهن جوانان تفسیر و شفاف سازی کند.

وی افزود: ندانستن این که زندگی مجازی مجاز است و میدان نبرد حقیقتی واقعی، دیدنی و شنیدنی است که جهادگران در این رزمایش خلق می کنند.

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: کمبودها و مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما به بهانه معیشت و اقتصاد و میهن دوستی در جنگ شناختی، اهداف دشمن است.

زهرایی ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی می خواهد از مکاتبی که ایجاد کرده استفاده کند و بشریت را در غرب لکه دار کند، با همین مکاتب بن بست می خواهد کشور اسلامی را تجزیه کند و در یک کلام به دنبال آگاهی، معنویت است. و هویت همه ارزش ها و واژه هایی است که 1400 سال است بر آن پافشاری و نهادینه شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نمی توان نام قیام را بر حوادث و این ترکیب اخیر جنگ و هیاهو اطلاق کرد، زیرا این موضوع برای دشمن و ما روشن است و هرکس بگوید من فریب خورده ام. ، دروغ می گوید و هیچ فریبکاری در کار نیست و صحنه کاملاً واضح است

رئیس سازمان بسیج کشور تصریح کرد: مشخص است که دشمنان بدون وحی و طبیعت گرایی و جنگلی در انقلاب اسلامی در صدد تبلیغ دین هستند و می بینیم که بعد از حجاب به همجنسگرایی رسیده اند.

محمد زهرایی با بیان اینکه عده ای فروخته اند و فریب نمی خورند و به رسانه های دشمن می پیوندند، گفت: دشمنان در این 43 سال در محاسبات خود اشتباه کردند و نه انقلاب را به رسمیت شناختند و نه ملت ایران را.

وی گفت: انقلاب ما از سه عنصر اصلی اهل بیت(ع) به عنوان خیمه این انقلاب و چتری که بر فراز آن خیمه و ولایتی است که امروز جایگاه ولی فقیه معیار است. حامل و ستون این خیمه است و عنصر سوم مردم هستند و بین امت و اهل بیت فاصله می‌اندازند و می‌خواهند خیمه انقلاب را حداقل در ذهن نسل جدید مخدوش کنند.

رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه دشمنان هنوز از دفاع مقدس و صف های طولانی جبهه مقاومت درس نگرفته اند، گفت: دشمنان خدمت صادقانه تاج و تخت را ندیده اند و از آن درس نگرفته اند. و گفت: مردمی که در سال 1395 و 1397 نیز مشکل معیشتی دارند، روی آن تمرکز کردند و نتیجه ای نگرفتند و امروز سناریوی انقلاب رئیس در مقابل رئیس را شروع می کنیم و در این مرحله تلاش می کنند و هنوز نتیجه ای حاصل نشده است و مردم هم هستند. آنها را همراهی نکردند اما دیروز به بازارها حمله کردند و آنها را تهدید کردند.

و افزود: وقتی جلوی مغازه آتش می زنند مغازه تعطیل می شود و به معنای همراهی با یاغیان نیست و در جنگ رسانه ای به آن اشاره می کنند اما در این مقوله به نتیجه نرسیده اند و ملت بزرگ ایران اسلامی از بصیرت خود پیروی نکرده است.» دشمنان با همان معنایی که می خواهند از انقلاب اسلامی و جوانان بگیرند دست به کشتار زدند و دیشب در ایذه و اصفهان و یک روز در شاهچراغ کشتند. شک نکنید ما بر این توطئه دشمن غلبه خواهیم کرد.

زهرایی بیان کرد: هرچه بر طبل تفرقه و زندگی مجازی حاکم بر ذهن نسل جوان می کوبند، مدارسی که مانند جنگل انسانی و طبیعت گرایی به بن بست رسیده اند، عزم ما برای خدمت به پروردگار شما در مناطق محروم روستایی بیشتر می شود. و در شهرهای کوچک شاد.

محمد زهرایی اظهار کرد: جهادگران در رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی 2» از امروز از شهر شهید بیسر حاجی آغاز و تا 24 آذرماه ادامه دارد و بیش از 14 هزار گروه جهادی و 150 هزار جهادگر در 12 عرصه خدمت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: ما جهادگران در خدمت لحظه ای غفلت نخواهیم کرد و جبهه جهانی در خدمت جهادگران هر روز قدم به قدم با جبهه مقاومت پرچم عزیز ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید