برگزاری رزمایش جهادی فاطمی با حضور 164 گروه جهادی بسیج در سرحس


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912345

فرمانده سپاه سرحس در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت;

آذرکیش گفت: همزمان با هفته بسیج رزمایش جهادی فاطمی 2 با حضور 164 گروه جهادی بسیج عمومی و تخصصی در شهرستان سرحس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، مجید آذرکیش فرمانده سپاه ناحیه سرحس در نشست خبری هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه شهرستان برگزار شد، گفت: امسال چهل و سومین سال شجره طیبه بسیج است که رویش در قلب امت اسلامی.»

فرمانده سپاه سرحس افزود: بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی با نگاه عالمانه ایجاد شد و به معجزه انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی به برکات بسیج اشاره و تصریح کرد: برکات بسیج از بدو تولد ایشان و در دوران دفاع مقدس ظهور کرده و سند نهایی تقدیم بیش از 90 هزار شهید به بسیجیان است.

آذرکیش تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس وارد عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و فرهنگ سازی شد و برکت به دنبال داشت.

فرمانده سپاه سرحس ادامه داد: کارنامه بسیج در دوران نبرد با کرونا کارنامه درخشانی است. امروز هم بسیج در تامین امنیت مردم در میانه میدان است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما یک جنگ ترکیبی است، افزود: این جنگ وظیفه ما و رسانه‌ها را برای مقابله با موضوع جهاد قرار می‌دهد.

آذرکیش گفت: امروز هرکس در هر سمتی باشد اگر به وظایف خود به درستی عمل کند موفق به گسترش تفکر بسیجی شده است.

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج در خدمت ملت ایران» اجرا می شود، گفت: در اولین روز از هفته بسیج، رزمایش گروه های جهادی فاطمیه را داریم. مشارکت 128 گروه جهادی. همچنین 36 گروه جهادی تخصصی با مجموع 1300 بسیجی در زمینه های پزشکی، عمرانی، دامپزشکی، دامپروری، کشاورزی، علمی پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمات ارائه می کنند. فعالیت در هفته بسیج

وی ادامه داد: همزمان با دومین روز از هفته بسیج، رزمایش گشت های بسیج رضوی را داریم که پایگاه های بسیج شهرستان برای امنیت به نمایش قدرت می پردازند.

آذرکیش تصریح کرد: در سومین روز از هفته بسیج، مانور سواد رسانه ای و کاتا خوانی با عنوان “چهل سال خیزش” را در بستر فضای مجازی داریم. همچنین در این روز پایگاه علمی انصارالرضا(ع) افتتاح می شود.

فرمانده سپاه سرحص تصریح کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج جلسات انس و قرآن را با حضور قاریان و حافظان بین المللی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار می کنیم. همچنین سمینارهای تبیین جهاد در مساجد این شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سومین روز از آذرماه که به نام بسیج مظهر جهاد و شهادت نامگذاری شده است، تمرین ایثار و شهادت با حضور شهدا در گلزار شهر و روستاها داریم. همچنین در این روز یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود.

آذرکیش تصریح کرد: در ششمین روز از هفته بسیج، گروه های آموزشی صالحین بسیج در قالب میکات صالحین در اجلاس نماز جمعه شهرستان حضور می یابند. در این روز اکران فیلم های انقلابی در روستاهای شهرستان توسط سینما سیر سیر داریم. همچنین در این روز یادواره بزرگ شهدای روستای نجیران و شهدای امنیت اخیر برگزار می شود.

فرمانده سپاه سرحس تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان با حضور گردان های بیت المقدس، گردان های امنیتی امام علی (ع) و خوسار و گردان های سپاه برگزار می شود. گردان های امام حسین (ع)

آذرکیش در پایان گفت: همزمان با هفته بسیج امسال 63 عنوان برنامه در 128 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان با همکاری سپاه و بسیج و با همکاری دفتر امامت جمعه اجرا می شود. بخشداری و کلیه دستگاههای اجرایی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید