بسیج بیش از گذشته در عرصه خدمت رسانی مصمم است/ 750 گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادی فاطمی 2 در استان مرکزی حضور دارند.


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912416

کریمی گفت: بسیج امروز بیش از هر زمان دیگری مصمم به خدمت رسانی میدانی به مردم است و جهادگران بسیجی با اتکا به نیروی ایمان و عزم راسخ خالصانه برای آبادانی ایران قدرتمند و مقتدر تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادی فاطمی 2 در شهرک شازند در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جهادگران بسیجی برای خدمت به مردم بی دریغ لحظه ای کوتاه نمی آیند. و جبهه جهانی خدمت جهادگران بسیجی در راستای جبهه مقاومت است و هر روز پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند و ایران قدرتمند را محقق می سازند و در اعتلای اسلام نقش آفرینی می کنند.

وی تاکید کرد: بسیج امروز بیش از هر زمان دیگری مصمم به خدمت رسانی میدانی به مردم است و جهادگران بسیجی با اتکا به نیروی ایمان و عزم راسخ خالصانه برای آبادانی ایران قدرتمند و مقتدر تلاش می کنند.

سردار کریمی افزود: امروز به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم بر جوانان، امید و نشاط در بین نسل جوان زنده شده و در سطح استان مرکزی بیش از 1300 گروه جهادی تخصصی در عرصه های مختلف به مردم و ولی فقیه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز جریان جهادی به یک جریان عمومی و یک گفتمان ملی تبدیل شده است، اظهار داشت: جریان جهادی علاوه بر اینکه منشأ برکات و برکات فراوانی است، وحدت آفرین است و توطئه های دشمن را در جنگ ترکیبی خنثی می کند. .

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، رزمایش جهادی فاطمیه 2 از 7 آبان لغایت 17 آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود. وی افزود: جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه های مختلف عمرانی در حوزه های بهداشت و درمان، فرهنگی، تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر حوزه های تخصصی به مردم خدمات ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 750 گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادی فاطمی 2 در سطح استان مرکزی حضور دارند و جهادگران با روحیه فاطمی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات نیازمندان و محرومان و مستضعفان تلاش می کنند. مناطق.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید