خدمت بی منت در اولویت بسیجیان / خدمت رسانی به بیش از 1200 گروه جهادی در استان سمنان


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836895

حمید دامگانی گفت: بسیج در دوران انقلاب اسلامی همواره بر اساس نیاز جامعه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار وارد عرصه های مختلف شده است و قطعا خدمت به محرومان در اولویت بسیجیان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حمید دامگانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ جهادی فاطمیون در شهرستان شاهرود اظهار داشت: رزمایش بزرگ فاطمیون در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

فرمانده سپاه قائم المحد با اشاره به دکترین ملی جهادگران فاطمیون، اذعان داشت: ولایت.

وی با بیان اینکه یک هزار و 239 گروه جهادی در خدمت محرومان استان هستند، گفت: مرحله اول این رزمایش در جشنواره عید با عنوان بهار خدمت و همراه با آن رزمایش جهادی فاطمیه با حضور بسیجیان 10 نفر برای خدمت به نیازمندان در قالب های مختلف برگزار شد. رشته های ساختمانی و مسکن، پزشکی، دامپزشکی و آبرسانی و غیره.

دامگانی عزم جهادگران بسیج را در سلب اخلاص و ایمان راسخ از مناطق محروم خواند و گفت: این ایمان و اخلاص در آنها این عزم را تداعی می کند که نمی توانند نسبت به مشکلات جامعه و با وجود همه محدودیت ها بی تفاوت باشند. «و مشکلات این گونه اقدامات در حال روشن شدن است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از عزم جدی دولت و سپاه برای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک بسیجیان و مسئولان مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید