نمایش اقتدار بسیجیان با حضور 24 هزار بسیجی خراسان شمالی / ارائه 1500 خدمت رایگان از 1500 گروه جهادی استان

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785111

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اعلام کرد؛

سردار اسماعیل فرجی با اشاره به 1160 برنامه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیجیان در هفته بسیج در خراسان شمالی گفت: نمایش اقتدار بسیجی با حضور 24 هزار بسیجی از جمله آن برنامه ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه شعار محوری امسال «بسیج بخشی از مردم است»، گفت: تفکر و اندیشه بسیج در جغرافیا است. وسیع.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج متعلق به همه مردم کشور است، گفت: ما بسیجیان مفتخریم که تحت امر ولایت و رهبر جهان اسلام، مقام معظم رهبری هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت دریغ نخواهیم کرد. مردم.”

سردار فرجی گفت: امروز بسیجی برای خدمت صادقانه به مردم در صحنه است و خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج در مجموع 100 برنامه اجرا می شود، افزود: از مجموع برنامه ها 50 برنامه محوری و در هفته بسیج 1160 برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: بسیج به صورت شبکه ای در روستاها، شهرستان ها، افشارهای مختلف حضور دارد.

وی گفت: مهمترین برنامه های هفته بسیج، تجدید میثاق بسیج با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا در دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان و ائمه جمعه شهرستان های حاضر در گلزار شهدا و سمپاشی این گل از برنامه های اصلی است. روز اول است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) به خدمات بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: در این هفته استخر 8 هزار مترمکعبی در روستا و دو پروژه آب، 6 باب منزل محروم در جاجرم فاروج و اسفراین و یک درمانگاه در اسفراین دایر می باشد.

وی به برگزاری رزمایش سراسری خدمت رسانی و دلجویی اشاره کرد و گفت: اعزام جهادگران و گروه های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان و خدمات رسانی رایگان به محرومان که شامل ارائه 1500 خدمت توسط 1500 گروه جهادی در استان است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه فرهنگی میقات الصالحین و حضور منسجم حلقه های صالحین و باسیان در روز جمعه قبل از نماز جمعه در مساجد سراسر استان برگزار می شود.

سردار فرجی گفت: همایش وحدت علمای اهل سنت و شیعه در مرکز استان، برگزاری شیفت های ایثار در کارخانه ها، کارگاه ها و بیمارستان ها، تجلیل از نخبگان بسیج و فعالان طرح شهید سلیمانی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم. تندرستی نیز از دیگر برنامه های این برنامه است این هفته است.

سردار فرجی گفت: یادواره شهدا و جلسات آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای تبیین فلسفه بسیج و نقش بسیج در شرایط کنونی کشور و سیره سردار سلیمانی به عنوان الگوی بسیج مخلص برگزار می شود. در هفته بسیج در روستا.

وی یادآور شد: اجرای برنامه های کوهنوردی و همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح مرکز رشد جاجرم، فارو و شیروان و برگزاری مجمع بسیج دانش آموزی به صورت دولتی از دیگر برنامه های این هفته است.

سردار فرجی گفت: ارائه خدمات عمومی از جمله اسکن اهدای خون با هماهنگی سازمان انتقال خون، حفظ دفاتر خدمات عمومی، راه اندازی ایستگاه سلامت محور، اعزام کاروان های خدماتی و سلامت با بسیج جامعه پزشکی در مناطق دارای معلولیت برای انجام در طول هفته بسیج

وی با بیان اینکه نمایش اقتدار بسیجی همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان در مساجد برگزار می شود، افزود: 24 هزار بسیجی از سراسر استان در این همایش حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید