فعالیت 1855 گروه جهادی در خراسان جنوبی / تشکیل 75 گروه جهادی تخصصی

ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806232

هنری تعداد گروه های جهادی استان خراسان جنوبی را یک هزار و 855 گروه اعلام کرد که از این تعداد 960 گروه جهادی در محله و 890 گروه جهادی مبتنی بر جغرافیا، فنی و تخصصی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرق، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران خراسان جنوبی گفت: انتخابات کانون جهادگران هر دو سال یکبار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجامع جهادگران شهرستان از 15 مهر لغایت 15 آذرماه برگزار شد، افزود: امروز انتخابات مجمع جهادگران استان و اسفند ماه مجمع جهادگران کشور در درژنی برگزار می شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: هماهنگی و تقریب گروه های جهادی با تشکیل مجامع جهادی بهتر محقق می شود.

هنری با بیان اینکه مقام معظم رهبری خواستار افزایش کمی و کیفی گروه های جهادی هستند، گفت: در دو سال اخیر شاهد گسترش روزافزون گروه های جهادی در استان خراسان جنوبی بوده ایم.

وی گفت: در انتخابات سال 98 354 گروه جهادی در مجمع جهادگران استان داشتیم اما امروز تعداد جهادگران استان به یک هزار و 855 نفر افزایش یافته است که از این تعداد 960 گروه جهادی محله محور و 890 گروه جغرافیایی، فنی و تخصصی هستند. گروه های جهادی

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اولویت گروه های جهادی محله محور خدمت به محله خود با احصای مشکلات است و گروه های جهادی مبتنی بر جغرافیا در یک برنامه زمانی 5 ساله در یک هدف مشخص فعالیت می کنند.

هنری افزود: در خراسان جنوبی 75 گروه جهادی تخصصی داریم که در سامانه جهاد اطلس ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای دهه فجر پیش بینی شده است که هر شهرستان نقطه هدف مشخصی داشته باشد و گروه های جهادی برای احصای مشکلات حضور داشته باشند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: هر ماه شاهد حضور گروه های جهادی در نقطه ای از استان برای ارائه خدمات هستیم.

هنری از آمادگی 7 دانشگاه تهران برای ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: خواجه نصیر، آزاد اسلامی، شریف، علامه طباطبایی و چند دانشگاه دیگر در تهران در ایام نوروز میهمان خراسان جنوبی خواهند بود، ضمن اینکه تاکنون برای حضور جهادگران بوده است. در پنج شهرستان هماهنگی های لازم را انجام داده است.

وی گفت: سیاست گذاری برای گروه های جهادی هماهنگی و ارتباط با دستگاه ها است و در اجرای فعالیت ها راه اندازی اردوهای جهادی در اجرای عملیات را داریم که در این بخش راه اندازی محلی، منطقه ای، شهری و اردوگاه های منطقه ای.” ما یکی خواهیم داشت.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تجهیزات گروه های جهادی پس از راه اندازی این پایگاه تامین شد گفت: از مدیران کل و مسئولان استان تقاضا داریم از گروه های جهادی حمایت کنند.

هنری خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 660 اردوی جهادی در استان برگزار شده و از ابتدای سال تاکنون 29 هزار نفر در اردوهای جهادی شرکت کرده اند.

وی افزود: در این اردوها 115 میلیارد ریال تامین شد که شامل مشارکت مردم، خیران و کمک دستگاه های اجرایی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید