اساس فعالیت گروه های جهادی امید بخشی به جامعه است/ توزیع 6200 بسته سخاوتمندانه یلدا در سطح اراک به همت گروه های جهادی


ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919266

مهجوری گفت: در راستای اجرای طرح سخاوتمندانه یلدا و در قالب نهضت یاری مومنان، توزیع بیش از 6200 بسته یلدا در دستور کار بسیج اراک قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ فرمانده سپاه ناحیه اراک محمد مهجوری امروز در مراسم رزمایش یاری خیران یلدای وفادار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح یلدای سخاوتمندانه و در راستای نهضت یاری مومنان توزیع بیشتر بیش از 6200 بسته یلدا در دستور کار بسیج و گروه اراک قرار گرفت. جهادگران با توزیع این بسته ها حلقه خانواده های خجسته و نیازمند را گرم خواهند کرد.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم که یکی از رویکردهای مهم سپاه و بسیج است، بیش از 360 گروه جهادی در عرصه های مختلف و به صورت تخصصی تشکیل شده و اولویت جهادگران در حوزه های عقب مانده است. ، روستاها و مناطق حاشیه ای.

سرهنگ مهجوری تاکید کرد: یکی از مهم ترین نیازهای جامعه امروز با توجه به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، امید آفرینی است و اساس فعالیت گروه های جهادی، امید آفرینی در جامعه است و جهادگران هستند. همیشه در محل کار مردم

وی با بیان اینکه گروه های جهادی با حضور در همه صحنه ها تهدیدها را با فرهنگ بسیجی به فرصت تبدیل می کنند، گفت: خوشبختانه امروز شاهد استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی هستیم که این نشان از جهانی بودن جنبش و در کشور دارای تفکر جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است و بسیج برنامه های ویژه ای در این زمینه تدوین کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید