فعالیت 247 گروه جهادی مدارس زنجان / بیش از 16 هزار بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزی نیازمند توزیع شد.


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823489

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به تعداد گروه های جهادی ثبت نام شده از بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: 247 گروه جهادی مدرسه ای و 18 گروه جهادی حوزه علمیه یا جغرافیایی در استان زنجان فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی توفیکی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه در هر مدرسه یک گروه جهادی تشکیل شده است، گفت: برای هر حوزه بسیج دانش آموزی یک گروه جهادی جغرافیایی تشکیل شده است.

وی گفت: گروه های جهادی در زیباسازی، بهسازی مدارس، حمایت از معارف دینی، توزیع بسته های معیشتی و غیره فعال هستند. مدرسه و منطقه؛ تمامی فعالیت های عمرانی، جهادی و محرومیت زدایی در طول سال انجام می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به تعداد گروه های جهادی ثبت نام شده از بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: 247 گروه جهادی مدرسه ای و 18 گروه جهادی مستقر در حوزه علمیه یا جغرافیا ثبت نام شده اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 16 هزار بسته روزانه برای خانواده های دانش آموزان نیازمند توسط بسیج دانش آموزی استان زنجان تهیه و توزیع شد، افزود: بیش از 12 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

توفیقی با بیان اینکه بیش از 6 هزار و 900 کیف و کوله پشتی، 3 هزار و 400 جفت کفش، 305 گوشی هوشمند و تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: بیش از 31 هزار پرس غذای گرم توسط بسیج دانش آموزی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است. دانش آموزان.

وی با بیان اینکه 798 معلم، دانش آموز و دانشجو برای کمک به تعلیمات دینی سازماندهی شده اند، افزود: بیش از 4200 ساعت به صورت حضوری و 11 هزار ساعت به صورت غیرحضوری به بیش از 8000 طلبه اختصاص یافته است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: بیش از 1092 جلسه آموزشی به صورت حضوری و عملی در راستای جهاد تبیین بسیج دانشجویی برگزار شد. هرمشهر هم مثل حاج قاسم نسل انقلاب جلوتر است و. تولید شد.

وی با بیان اینکه در دوره آمادگی دفاعی در هر دوره بیش از 10 کتاب معرفی شده است، تصریح کرد: بیش از 15 هزار اثر و اثر در پایه نهم و بیش از 13 هزار اثر و اثر در پایه دهم و دوازدهم درخواست شده است. برای 8 امتیاز درخواست شد.علم آموزش حفاظتی توسط دانش آموزان ارائه شد.

توفیکی با اشاره به حضور مدارس از 14 فروردین ماه گفت: با توجه به حضور مدارس برنامه های متنوع بسیج دانش آموزی در مدارس به مناسبت های مختلف در روز قدس و روز معلم برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید